Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
540 800 грн 540800
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Мінітрактор Dongfeng 504 DHLC – це представник лінійки важких мінітракторів з реверсною коробкою передач та кабіною, що опалюється, від популярного в аграрних колах машинобудівника Dongfeng.
Дана модель мінітрактора наводиться в рух 4-тактним 4-циліндровим дизельним двигуном об'ємом 3260 куб.см., який здатний забезпечити машину потужністю 50 к.с./36,8 кВт. Окремою позитивною рисою двигуна є низька витрата палива – 242 г/кВт*год. Силова установка ефективно охолоджується рідинною системою та вентилятором, які забезпечують стабільну роботу за підвищеної температури повітря. Двигун легко запускається взимку за допомогою електростартера безпечного пуску зі свічкою розжарювання.
Коробка перемикання має по 8 передач вперед і назад і функцію реверсного режиму роботи трансмісії. Це дозволяє виконувати завдання в обмеженому просторі швидше, не витрачаючи час на часті перемикання передач. Трактор може працювати на повному приводі для максимальної стійкості та зчіпки з поверхнею при подоланні слизьких ділянок на посівній площі. Цьому також сприяють функція блокування диференціалу та великі колеса на широкій шевронній гумі.
Посилена рама разом із потужністю двигуна та надійною КПП дозволяє перевозити причепи вагою до 6-ти тонн із тяговим зусиллям у 12,5 кН. Навісний механізм Dongfeng 504 DHLC здатний працювати з навісним обладнанням вагою 850 кг на швидкості обертання ВОМ 540 і 1000 об/хв.
Незважаючи на свої габарити (3780х1615х2235) і чимала вага (1950 кг) машині потрібно всього 3,4 м для повного розвороту. Мінітрактор навіть у навантаженому стані зберігає висоту кліренсу в 580 мм, що разом з регульованою шириною колії (від 1200 до 1620 мм) дозволяє йому не тільки працювати в садах і обробляти рослини в міжрядді, а й підвищувати свою стійкість, долати перешкоди і складні типи рельєфу. .
Dongfeng 504 DHLC укомплектований паливним баком на 50 літрів, що при низькій витраті палива дає можливість тривалий час працювати без дозаправки. Кабіна агрегату дозволяє автономізувати водія від негативного впливу зовнішніх погодних умов, опалюється взимку та вентилюється влітку. Висвітлення спереду та ззаду трактора дозволяє працювати у темний час доби та повноцінно пересуватися автомобільними дорогами.
Мінітрактор Dongfeng 504 DHLC – це трохи зменшена версія повноцінного трактора, який можна використовувати для обробки посівної площі до 20 га або використовувати для вирішення житлово-комунальних проблем. Він має невелику стартову ціну, низьку витрату палива і широкий спектр можливостей.
ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, Л.С. (КВТ) | 50к.с (36.8) |
КОЛІСНА ФОРМУЛА | 4х4 |
ТИП ДВИГУНА | Вертикальний, 4-циліндровий 4-тактний дизельний з водяним примусовим охолодженням та безпосереднім упорскуванням |
ПУСК ДВИГУНА | Електростартер із безпечним пуском |
ОБСЯГ ДВИГУНА СМ3 | 3260 |
ДІАМЕТР ЦИЛІНДРА/ХІД ПОРШНЯ | 100х105 |
НОМІНАЛЬНА ВИТРАТА ПАЛИВА ДВИГУНА Г/КВТ*Ч | ≤242 |
ТИП ПАЛИВНОГО НАСОСУ | Плунжерний, рядний |
НОМІНАЛЬНІ ОБОРОТИ КІЛЕНЧАТОГО ВАЛУ ДВИГУНА ОБ/МІН | 2400 |
НОМІНАЛЬНЕ ТЯГОВЕ ЗУСИЛЛЯ КН | 12.5 |
ТИП ОЛІЇ У ДВИГУНІ | мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів |
НОМІНАЛЬНА ВИТРАТА ОЛІЇ У ДВИГУНІ, Г/КВТ*Ч | ≤2,04 |
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ (КПП) | (4+4) х 3 |
ТИП ОЛІЇ У КПП І ЗАДНІМ МОСТІ | мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів |
ТИП ОЛІЇ У ПЕРЕДНЬОМУ МОСТУ | трансмісійне |
БЛОКУВАННЯ ЗАДНЬОГО ДИФЕРЕНЦІАЛУ | Так |
ЗЧЕПЛЕННЯ | Сухе, дводискове |
ГІДРОПІДСИЛЮВАЧ КЕРМА | Так |
ПРИВЕДЕННЯ ВЕНТИЛЯТОРА СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ | клиноременна передача |
ГАЛЬМОВИЙ МЕХАНІЗМ | Дискові з підсилювачем |
ОБОРОТИ ВАЛА ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ (ВОМ) ПРО/МІН | 540/1000 |
ТИП НАСОСУ ГІДРАВЛІЧОЇ СИСТЕМИ | Шестерний насос |
МАКСИМАЛЬНА ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ НАВІСНОГО МЕХАНІЗМУ, КМ | 850 |
МІНІМАЛЬНИЙ КЛІРЕНС, ММ | 580 |
КОЛІСНА БАЗА ММ | 1910 |
ШЛЯХ КОЛІС ПЕРЕДНІХ, ММ | 1300 |
ШЛЯХ КОЛІС ЗАДНИХ, ММ | 1200,1300,1400,1500,1620 |
РОЗМІР ШИН ПЕРЕДНІХ | 8,3 х 20 |
РОЗМІР ШИН ЗАДНИХ | 12,4х28 |
МІНІМАЛЬНИЙ РАДІУС ПОВЕРНЕННЯ З ОДНОСТОРІННИМ ГАЛЬМОМ, М | 3,4 |
ТЕОРЕТИЧНА ШВИДКІСТЬ РУХУ ВПЕРЕД, КМ/Ч | 1,75-32,2 |
ТЕОРЕТИЧНА ШВИДКІСТЬ РУХУ НАЗАД, КМ/Ч | 2,3-11,92 |
ОБСЯГ ПАЛИВНОГО БАКА Л | 50 |
ОБСЯГ КАРТЕРА ДВИГУНА, Л | 7 |
ОБСЯГ КАРТЕРА КПП І ЗАДНЬОГО МОСТУ, Л | 27 |
ОБСЯГ КОРПУСУ ПІДЙОМНИКА, Л | 25 |
ОБСЯГ КАРТЕРА ПЕРЕДНЬОГО МОСТУ, Л | 6 |
ОБСЯГ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДВИГУНА, Л | 11 |
ГАБАРИТНІ РОЗМІРИ (ДХШХВ), ММ | 3780×1615×2235 |
КОНСТРУКЦІЙНА МАСА, КМ | 1950 |
Потужність: 50 к.с.
Привід: 4х4
КПП: (4+4)x3
СОМ: 540/1000