Фільтр повітряний: ZS1115
Руль: (12 - 25 к.с.)
Посадка керма: шліци
Діаметр шліців: Ø18 мм
Вольтметр (датчик): (12 - 25 к.с.)
Гідроциліндр: (12 - 25 к.с.)
Довжина загальна: 350 мм
Відстань по кріпленню: 320 мм
Панель перемикання (гітара): (12 - 25 к.с.)
Дзеркало заднього виду: (12 - 25 к.с.)
Поршневий комплект: R195
Номінальний: Ø95 мм
Гільза циліндра: R190
Під поршень: Ø95 мм
Прокладки двигуна: ZS1115
Перехідник датчика температури двигуна: R190, R195, ZS1100, ZS1105, ZS1115
Шків приводу гідронасоса: (12 - 25 к.с.)
Діаметр зовнішній: Ø124 мм
Діаметр під вал: Ø16 мм
Поршневий комплект: ZS1115
Номінальний: Ø115 мм
Поршневий комплект: ZS1105
Номінальний: Ø105 мм
Кришка клапанів: ZS1115
Головка блоку: ZS1115
Запчастини на мототрактор Скаут можуть знадобитися під час проведення технічного огляду першого (через 50 годин роботи) або другого (через 500 годин роботи) класу. Різниця лише у тому, які саме деталі доведеться замінити. Скаути – потужні та надійні трактори, які здатні обробити ділянки землі від 1 Га та вище. Вони підтримують різноманітне навісне обладнання, що збільшує сферу застосування. Для довгострокового використання необхідно лише вчасно проводити ТО та змінювати зношені комплектуючі.
При виборі деталей перевіряйте виміри, які вказані в картці товару. Це убереже Вас від небажаних повернень та втраченого часу. Також можете проконсультувати з менеджером за телефоном.
Щоб забезпечити надійність у використанні мотора трактора, знизити знос і збільшити термін експлуатації його вузлів, необхідно проводити регулярне технічне обслуговування. Існує кілька різновидів ТО, а саме: щоденне, першого типу (50 годин) та другого типу (500 годин). У щоденне входить перевірка рівня палива, олії та охолоджуючої рідини, а також перевірка на витік даних рідин. Також зовнішній догляд за мотором, за допомогою очищення поверхні від масла і пилу. Далі слідує перший тип ТО, при якому вже потрібно міняти деякі запчастини на мототрактор Скаут. Розглянемо детальніше порядок проведення такого огляду:
Що стосується огляду другого типу, то тут необхідно провести всі заходи, описані вище, а також перевірити поршневу групу на наявність сколів на поршні і зазору в поршневих кільцях, і гільзу циліндра на знос . Перевірити та відрегулювати зазор клапанів, при необхідності змінити клапани.