Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
56 480 грн 56480
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Мотоблок Кентавр МБ 1012 є найпотужнішою моделлю з усіх дизельних мотоблоків Кентавр, обладнується дизельним одноциліндровим мотором R 195 AN з електростартером. У звичайну комплектацію поставки входить активна фреза з шириною захвату 100 см, регульований плуг шириною 21 см, а також адаптер (сидіння) для фрези.
Одноциліндровий дизельний мотор із горизонтальним розташуванням коленвала 195 NL охолоджується за допомогою спеціальної водяної помпи. Пуск його може відбуватися за допомогою електричного стартера (від акумулятора), так і за допомогою "кривого" стартера. Об'єм циліндра становить 815 куб.см., що істотно перевищує об'єм 190AN, і маса самого мотора в 145 кілограм дає зрозуміти, що в правдивості заявлених технічних характеристиках сумніватися не варто.
Звичайна для цього класу мотоблоків коробка перемикання передач (2 назад та 6 вперед). Дискове фрикційне зчеплення, привід одразу ремінний, у постійному натягу. Фара галогенова дасть Вам можливість працювати у будь-який час доби, та впевненіше почуватися на дорозі.
Як завжди широкий вибір навісного обладнання, як буксирувального, так і активного дасть можливість вам виконувати всілякі роботи на вашій сільгосп ділянці.
В інтернет-магазині gardenshop.ua Ви можете купити мотоблок з доставкою по Україні та гарантією.
Доставку можна замовити до Києва, Полтави, Сум, Черкас, Чернігів, Житомир, Рівне, Миколаїв, Херсон, Вінницю, Кіровоград, Запоріжжя.
Двигатель | |
---|---|
Тип: | Горизонтального расположения дизельный четырехтактный двигатель 195NL с водяным охлаждением |
Метод запуска: | Электростартер + ручной пуск (Z - образная рукоятка) |
Диаметр цилиндра: | 95 мм |
Ход поршня: | 115 мм |
Объем двигателя: | 815 см3 |
Максимальная мощность: | 12 л.с. |
Номинальная мощность: | 11,4 л.с. |
Номинальная скорость: | 2000 об/мин |
Система охлаждения: | конденсатор |
Направление вращения махового колеса: | против часовой стрелки |
Смазка: | шестеренчатый насос с системой смазки разбрызгиванием |
Давление впрыска: | 12753 кПа (130 кгф/см2) |
Угол опережения впрыска топлива: | 16 ± 2 |
Зазор впускного клапана (холодный двигатель): | 0.25 ± 0.05 мм |
Зазор выпускного клапана (холодный двигатель): | 0.30 ± 0.05 мм |
Масса двигателя: | 115 кг |
Габаритные размеры двигателя 195NL: | 920*500*660 мм |
Общие характеристики мотоблока | |
Ширина почвофрезы | 100 см |
Ширина обработки плугом | 21 см |
Габаритные размеры: | 2170 × 845 × 1150 мм |
Дорожный просвет: | 210 мм |
Конструкционный вес мотоблока: | 290 кг |
Колеса: | 6,00 -12 (GB1192-82) шевронный рисунок протектора |
Давление в шинах, полевые условия: | 80 ~ 120 (0,8 ~ 1,2 кг фунт/см2) |
Давление в шинах, транспортировка: | 140 ~ 200 (1,40 ~ 2,00 кг фунт/см2) |
Частота вращения ВОМ: | 1176 об/мин |
Привод от двигателя: | пара клиновидных ремней B1850 в постоянном натяжении. |
Номинальный погрузочный вес для прицепа: | 650 кг |
Балластная масса приводного колеса: | 60 |
Сцепление: | однодисковое, сухого типа, с постоянным сцеплением, фрикционного типа |
Коробка передач: | комбинированного типа (3 + 1) × 2, с приводом от цилиндрической шестерни |
Конечная передача: | одноступенчатая, прямозубая цилиндрическая шестеренная передача |
Механизм рулевого управления: | блокируемый, с поворотным хомутом |
Тормоз: | кольцевого вида с внутренними колодками |
Объём смазочного масла в коробке передач: | 5 л |
Как по мне это лучший мотоблок на сегодняшней день. у меня 1081 и мощности иногда немного не хватает, думаю поменять, но с сегодняшним курсом очень дорого.
Хороший агрегат, достаточно мощный и практичный. сначала очень громко работал, со временем притерся.
очень долго выбирал мотоблок и остановился именно на этом модели, потому что только кентавр 12 л.с. имеет 3-х ручейную муфту сцепления и уселинный руль. обкатую. думаю что будет все хорошо
Потужність: 12 к.с.
КПП: (3 + 1) × 2
Стартер: Ручний/Електро
Охолодження: водяне