Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
56 000 грн 56000
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Силач М-15 NEW (2016) + 2-х корпусний Плуг + Фреза - абсолютно нова модель, новинка 2016 року! Дана сільськогосподарська машина отримала різні поліпшення на виробництві, так покращений дизельний двигун 15-сильний, марки R195AND, легко витримує будь-які навантаження при роботі і має максимальний момент, що крутить, на початкових оборотах двигуна. Варто звернути увагу, що тут на відміну від попереднього Силача присутнє регулювання колії та налаштувати її можна на обох осях, так ви зможете ефективніше працювати та експлуатувати машину при різному міжрядді при обробці поля, проведення посіву та посадок та збору овочів. На подвійній гідравліці є окремий редуктор, також має плаваючий режим.
Двигун коштує на 15 л. на дизельному паливі, усередині нього 1 циліндр. Охолодження апарату водяне. Для запуску системи можна скористатися як ключем запалювання, для чого під капотом знаходиться акумулятор на 12 вольт і електростартер, так і ручний кікстартер. Для палива є 6 літровий залізний бак. Привід від двигуна ремінної, трансмісія працює з клиновим ременем. На вибір у коробці всього 8 швидкостей, дві з яких для переміщення заднім рухом. Глибину обробки можна налаштовувати у фрези до 200 мм, а ширина фіксована 1100 мм. Плаваючий режим у гідравлічного циліндра. Важить трактор 555 кг.
Разом з трактором в комплекті ви отримаєте додатково набір для обробки ґрунту, продуктивний двокорпусний плуг, а також грунтофрезу, у якої 22 ножі, а ширина 110 см. Для безпеки і зручності при роботах і пересуванні по обидва боки встановлені великі дзеркала заднього виду. Крісло з м'якою обшивкою зі шкірозамінника, може регулюватися. Можливе використання машини в темну пору доби, для цього попереду є потужні галогенні фари, а ззаду ліхтарі габаритів. Малюнок гуми на колесах ялинкою. У комплект входить ЗІП та ящик під рукою для інструментів.
Двигун | |
Тип: | Одноциліндровий 4-хтактний R195AND з прямим упорскуванням |
---|---|
Метод запуску: | Електростартер + ручний пуск (Z – образна рукоятка) |
Діаметр циліндра: | 95 мм |
Об'єм двигуна: | 815 см3 |
Максимальна потужність: | 15 л.с. |
Номінальна потужність: | 13,8 л.с. |
Номінальна швидкість: | 2000 об/хв |
Система охолодження: | Водяне |
Напрямок обертання махового колеса: | проти годинникової стрілки |
Змащення: | шестерний насос із системою змащення розбризкуванням |
Тиск упорскування: | 12753 кПа (130 кгф/см2) |
Кут випередження упорскування палива: | 16 ± 2 |
Зазор впускного клапана (холодний двигун): | 0.25±0.05 мм |
Зазор випускного клапана (холодний двигун): | 0.30±0.05 мм |
Маса двигуна: | 118 кг |
Габаритні розміри двигуна XT-15: | 750*500*500 мм |
Загальні характеристики мототрактора | |
Блокування диференціалу: | Примусове блокування із фіксацією |
Ширина ґрунтофрези: | 110 см |
Ширина обробки плугом: | 21 см |
Габаритні розміри без навісного обладнання: | 2100 × 1120 × 1300 мм |
Габаритні розміри з навісним обладнанням: | 2800 × 1120 × 1300 мм |
Дорожній просвіт: | 240 мм |
Колісна формула: | 4 х 2 (задній привід) |
Частота обертання заднього шестерного ВОМ: | 1176 про/хв |
Конструкційна вага мототрактора (без навісного обладнання): | 498 кг |
Конструкційна вага мототрактора (з ґрунтофрезою): | 555 кг |
Задні колеса: | 6,5 -16, шевронний рисунок протектора |
Колеса передні: | 5,00 -12, шевронний рисунок протектора |
Тиск у шинах, польові умови: | 80 ~ 120 (0,8 ~ 1,2 кг фунт/см2) |
Тиск у шинах, транспортування: | 140 ~ 200 (1,40 ~ 2,00 кг фунт/см2) |
Привід від двигуна: | пара клиноподібних ременів B3050 у постійному натягу |
Номінальна вантажна вага для причепа: | 1200 кг |
Зчеплення: | багатодискове, сухого типу, з постійним зчепленням, фрикційного типу |
Коробка передач: | комбінованого типу (3 + 1) × 2, з приводом від циліндричної шестерні |
Колісна база (ширина коліс по крайніх точках): | 1200 мм |
Колія (відстань між коліс по середніх точках): | 1150 мм |
Швидкість, 1-а передача вперед: | 2,8 км/год |
Швидкість, 2-а передача вперед: | 3,9 км/год |
Швидкість, 3-я передача вперед: | 6,1 км/год |
Швидкість, 4-а передача вперед: | 10,4 км/год |
Швидкість, 5-а передача вперед: | 16,5 км/год |
Швидкість, 6-а передача вперед: | 23,5 км/год |
Швидкість, 1-а передача тому: | 1,72 км/год |
Швидкість, 2-а передача тому: | 6,97 км/год |
Кінцева передача: | одноступінчаста, прямозуба циліндрична шестеренна передача |
Механізм кермового управління: | Черв'яковий з регулюванням кута нахилу |
Гальмо: | Барабанні на 2 колеса |
Об'єм мастила в коробці передач: | 4,5 л |
Контроль керування навісним обладнанням: | гідравлічна система |
Гідравлічна система: | Двохвекторна система з плаваючим становищем |
Тип розподільника гідронасосу: | Двохвекторний розподільник на переднє та заднє навісне обладнання у паралельній роботі |
Об'єм гідравлічного масла в системі: | від 2 до 5 літрів (залежно від типу встановленого навісного обладнання) |
Критичний тиск запобіжного клапана гідравлічного мосту: | 16 MPa |
Час підйому навісного обладнання: | 2 секунди |
Вантажопідйомність заднього навісного пристрою на осі підвісу: | 780 кг |
Тяговий клас трактора: | 0,2 |
Тягове зусилля трактора, номінально: | 4,32 кН |
Світло: | Далекий / Близький |
Клаксон: | + |
Сидіння: | М'яке сидіння з регулюванням |
Датчики на панелі приладів: | Амперметр, лічильник мотогодин, датчик тиску масла в двигуні, датчик температури охолоджуючої рідини |
Бюджет был ограниченный, поэтому выбор был не очень велик, привлекло внимание наличие в комплекте фрезы и плуга на 2 корпуса. Металл довольно толстый, что пол, что капот внушают доверие, как и рама.
Потужність: 15 к.с.
Регулювання колії: Ні
Плаваючий режим: Ні
Блокування диференціала: Ні