Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
110 000 грн 110000
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
DW 154CX 4x4 – міні-трактор для сільськогосподарського застосування. Новинка 2016 року, створена на платформі вже популярної у фермерів 150-ої моделі (DW150R) і отримала безліч доробок та покращень у технічній частині. Чого тільки варта повнопривідність, завдяки ній легко можна працювати на різних типах грунту і рельєфах, включаючи високовологі землі, гірську місцевість де звичайна техніка може відчувати труднощі. Та й за звичайних умов така система дозволить ефективніше працювати начіпним обладнанням через найкраще зчеплення. Встановлюючи навісне обладнання на цю модель, ви зможете використовувати його для різної роботи, від земельної до будівельної.
4-х тактний двигун може розвивати 16 к.с., при цьому споживає зовсім небагато дизельного палива. Модель мотора ДД15ВЕ забезпечує хороші показники тяговитості вже на малих оборотах, що властиво для всіх агрегатів, що працюють на солярці, і з легкістю переміщує 440 кілограмову вагу трактора. Водяне охолодження ефективно при тривалій роботі та запобігає швидкому перегріву техніки. Передачі працюють за схемою 6 передніх та дві задніх, надаючи швидкість руху вперед близько 23 км/год. Великі колеса з уже перевіреним шевронним малюнком протектора мають хорошу прохідність, особливо з огляду на повний привід на всі 4 колеса. Простий пуск завдяки електростартеру полегшує початок роботи. Як додаткові елементи зручності при експлуатації входять м'яке крісло, дзеркала заднього виду, фари та вогні габаритів.
Двигун | |
---|---|
Тип: | Горизонтального розташування дизельний чотиритактний двигун ДД15ВЕ з водяним охолодженням |
Метод запуску: | Електростартер + ручний пуск (Z – образна рукоятка) |
Об'єм двигуна: | 903 см 3 |
Максимальна потужність: | 16 л.с. |
Номінальна потужність: | 15 л.с. |
Номінальна швидкість: | 2400 об/хв |
Система охолодження: | конденсатор |
Напрямок обертання махового колеса: | проти годинникової стрілки |
Змащення: | шестерний насос із системою змащення розбризкуванням |
Тиск упорскування: | 12753 кПа (130 кгф/см 2 ) |
Кут випередження упорскування палива: | 16 ± 2 |
Зазор впускного клапана (холодний двигун): | 0.25±0.05 мм |
Зазор випускного клапана (холодний двигун): | 0.30±0.05 мм |
Маса двигуна: | 150 кг |
Загальні характеристики мототрактора | |
Габаритні розміри без навісного обладнання, мм: | 2140 × 905 × 1175 |
Габаритні розміри з навісним обладнанням, мм: | 2600 × 1000 × 1175 |
Дорожній просвіт: | 180 мм |
Конструкційна вага мототрактора: | 480 кг |
Задні колеса: | 6,5 -16, шевронний рисунок протектора |
Колеса передні: | 5,00 -12 |
Тиск у шинах, польові умови: | 80 ~ 120 (0,8 ~ 1,2 кг фунт/см 2 ) |
Тиск у шинах, транспортування: | 140 ~ 200 (1,40 ~ 2,00 кг фунт/см 2 ) |
Привід від двигуна: | пара клиноподібних ременів B3200 у постійному натягу |
Номінальна вантажна вага для причепа: | 1000 кг |
Зчеплення: | однодискове, сухого типу, з постійним зчепленням, фрикційного типу |
Коробка передач: | комбінованого типу (3 + 1) × 2, з приводом від циліндричної шестерні |
Швидкість, 1-а передача вперед: | 2,24 км/год |
Швидкість, 2-а передача вперед: | 3,48 км/год |
Швидкість, 3-я передача вперед: | 5,62 км/год |
Швидкість, 4-а передача вперед: | 9,10 км/год |
Швидкість, 5-а передача вперед: | 14,10 км/год |
Швидкість, 6-а передача вперед: | 22,78 км/год |
Швидкість, 1-а передача тому: | 1,72 км/год |
Швидкість, 2-а передача тому: | 6,97 км/год |
Кінцева передача: | одноступінчаста, прямозуба циліндрична шестеренна передача |
Механізм кермового управління: | класичне кермо |
Гальмо: | 2 барабанні гальма |
Об'єм мастила в коробці передач (л): | 5 |
- мототрактор у зборі;
- Грунтофреза 120 см;
- акумулятор;
- ЗІП;
- інструкція;
- Гарантія.
Подумываю о таком.
ДВ похоже каждый год что-то на рынок выпускают новое
Модель новая, кто уже заказывал, стоит ли брать её, а то смотрю много новья вышло и не на всё отзывы есть?
Потужність: 15 к.с.
Регулювання колії: Ні
Плаваючий режим: Ні
Блокування диференціала: Так