Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
83 300 грн 83300
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Мототрактор Скаут T-12DIF є вже давно знайомим нашому споживачеві трактором з дизельним мотоблочним двигуном на 12 кінських сил з водяним примусовим охолодженням, але з досить важливою відмінністю: на мототракторі з'явилося повноцінне блокування диференціалів. наших фермерів.
Мототрактор дуже схожий на модель GS T12, але відрізняється великою кількістю різноманітних доробок, які стали реальними завдяки консультаціям та тісній співпраці з нашими постійними клієнтами, а також інженерним персоналом заводу-виробника. Головна відмінність — коробка передач, яка виконана на мотоблочній основі, яка за замовчуванням володіє заблокованим диференціалом, а також можливістю його відключення ручками окремо лівого та правого. Також даний мототрактор оснащений амперметром і датчиком рідини, що охолоджує.
Рукоятки розблокування диференціала поставлені те щоб ними можна було скористатися безпосередньо не відриваючись від процесу управління. Окрім цього доопрацьовано кулісу і сам механізм перемикання передач. Швидкості стали вмикатися з невеликим зусиллям, а кулісу коробки швидкостей зробили набагато зручніше і тепер для перемикання передач користувачеві не треба сильно нагинатися.
Блокування диференціалу важко переоцінити. Звичайно, застосування планетарної передачі в мототракторах прекрасне рішення для перевезення різноманітних вантажів, але в умовах обробки важкого ґрунту місцями створювала певні незручності. У мототракторі Скаут T-12DIF зроблено ставку саме на обробку землі будь-якої складності, у тому числі в ході різних випробувань була перевірена також і робота з плугом на територіях, які розташовані на схилі.
Крім цього в результаті застосування інших роликів/шківів у приводній системі була збільшена її надійність, а також підвищений сам крутний момент, що дозволяє працювати в тому числі з плугами, що оснащені як одним, так і кількома корпусами.
У мототракторі застосовується рама нового зразка з підготовкою для монтажу переднього гідравлічного циліндра, а також в гідросистемі застосовується перепускний клапан для перемикання безпосередньо між заднім і переднім контуром гідравліки. Разом з блокуванням диференціала, а також передньою гідравлікою можна використовувати більш ефективно лопату відвал, а також роторну сінокосарку з гідропідйомом.
Як колеса (задні), як і раніше, застосовується вдалий розмір колеса 6.5/16 дюймів з шевронним протектором, а також передні колеса з 5/12 будуть обладнані шинами з шевронним малюнком (ялинка).
Як завжди на всю лінійку сільськогосподарської техніки GardenScout діє розширена одна річна гарантія.
Двигун | |
---|---|
Тип: | Горизонтального розташування дизельний чотиритактний двигун 195NL з водяним охолодженням |
Метод запуску: | Електростартер + ручний пуск (Z – образна рукоятка) |
Діаметр циліндра: | 95 мм |
Хід поршня: | 115 мм |
Об'єм двигуна: | 815 см 3 |
Максимальна потужність: | 12 л.с. |
Номінальна потужність: | 11,4 л.с. |
Номінальна швидкість: | 2400 об/хв |
Система охолодження: | конденсатор |
Напрямок обертання махового колеса: | проти годинникової стрілки |
Змащення: | шестерний насос із системою змащення розбризкуванням |
Тиск упорскування: | 12753 кПа (130 кгф/см 2 ) |
Кут випередження упорскування палива: | 16 ± 2 |
Зазор впускного клапана (холодний двигун): | 0.25±0.05 мм |
Зазор випускного клапана (холодний двигун): | 0.30±0.05 мм |
Маса двигуна: | 115 кг |
Габаритні розміри двигуна 195NL, мм: | 920*500*660 |
Загальні характеристики мототрактора | |
Блокування диференціалу | Так |
Ширина ґрунтофрези | 110 см |
Ширина обробки плугом | 21 см |
Габаритні розміри без навісного обладнання, мм: | 2140 × 905 × 1175 |
Габаритні розміри з навісним обладнанням, мм: | 2600 × 1000 × 1175 |
Дорожній просвіт: | 180 мм |
Конструкційна вага мототрактора: | 410 кг |
Задні колеса: | 6,5 -16, шевронний рисунок протектора |
Колеса передні: | 4,00 -12 |
Тиск у шинах, польові умови: | 80 ~ 120 (0,8 ~ 1,2 кг фунт/см 2 ) |
Тиск у шинах, транспортування: | 140 ~ 200 (1,40 ~ 2,00 кг фунт/см 2 ) |
Привід від двигуна: | пара клиноподібних ременів B3200 у постійному натягу |
Номінальна вантажна вага для причепа: | 1000 кг |
Зчеплення: | однодискове, сухого типу, з постійним зчепленням, фрикційного типу |
Коробка передач: | комбінованого типу (3 + 1) × 2, з приводом від циліндричної шестерні |
Швидкість, 1-а передача вперед: | 2,24 км/год |
Швидкість, 2-а передача вперед: | 3,48 км/год |
Швидкість, 3-я передача вперед: | 5,62 км/год |
Швидкість, 4-а передача вперед: | 9,10 км/год |
Швидкість, 5-а передача вперед: | 14,10 км/год |
Швидкість, 6-а передача вперед: | 22,78 км/год |
Швидкість, 1-а передача тому: | 1,72 км/год |
Швидкість, 2-а передача тому: | 6,97 км/год |
Кінцева передача: | одноступінчаста, прямозуба циліндрична шестеренна передача |
Механізм кермового управління: | класичне кермо |
Гальмо: | 2 барабанні гальма |
Об'єм мастила в коробці передач (л): | 5 |
Контроль керування навісним обладнанням: | гідравлічна система |
Перед покупкой советовался на форумах, как сказали скаут считается один из лидеров среди мототракторов на рынке. Пока ожидания оправдались при использовании и очень рад приобретению.
Муж купил для нашей дачи. Пашем землю, но часто использует его с прицепом для вывоза всякого хлама и перевозки мешков. Когда выбирали этот мне по виду понравился, да и знакомый советовал из скаутов что-то смотреть. Покупкой довольны, хотя ещё не так и много времени прошло.
Приобрели еще год назад. Можно сказать это наш кормилец, сенокос делаем быстро, подрабатываем у соседей, знакомых и кто обратится. За это время не ломался ни разу, один раз заменили прокладку. С запчастями проблем нету если что. Техника работает на все 100%
Потужність: 12 к.с.
Регулювання колії: Ні
Плаваючий режим: Ні
Блокування диференціала: Ні