Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
143 693
141 610 грн
141610
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Якщо Ви маєте досвід використання мототрактора на родючій ділянці, то напевно Ви ловили себе на думці: «Ех, шкода що у цього апарата немає переднього приводу, що підключається…». І будьте певні – Ви не єдиний, хто так подумав.
Специфіка конструкції мототрактора така, що зробити його повнопривідним є нелегким завданням для інженерів. Найчастіше проблема полягає в потужності встановленого двигуна, так як більшість мототракторів мають потужність від 12 до 20-22 к.с. Але нещодавно конструкторам вдалося вирішити цю проблему.
Модифікований мототрактор Скаут T-25 Generation II (4x4) успішно пройшов тестові випробування та готовий до масового вступу на український ринок легкої аграрної техніки.
Головною перевагою даної моделі є надійний та потужний двигун ZS1115. Його можна охарактеризувати як одноциліндрову дизельну чотиритактну силову установку з робочим об'ємом 1249 куб.см. При низькому споживанні палива вона здатна видавати 24 л.с./17,65 кВт потужності.
Такий показник цілком можна порівняти з продуктивністю двигунів легких мінітракторів. Відмінність лише в тому, що міні-трактор оснащується карданною трансмісією та більш стійкими вузлами агрегатів. Скаут T-25 Generation II (4x4), без тіні сумніву, можна назвати перехідним етапом від мототрактора до міні-трактора в «еволюційному» ланцюгу тракторобудування.
Комплектація ZS1115 може «похвалитися» кількома перевагами перед своїми однокласниками:
Трансмісія мототрактора Скаут T-25 Generation II (4x4) має 6 передніх та дві задніх передачі. Передача крутного моменту на задній міст здійснюється двома ременями В3410. Передній міст приводиться в рух карданним валом, що підключається. Тобто, Ви можете використовувати повний привід залежно від ситуації: там, де необхідне підвищене тягове зусилля – включається передній привід, якщо вистачає зусилля заднього – передній міст відключається для економії палива.
Задній диференціал, що блокується, не дає заднім колесам буксувати в бруді, дозволяючи машині плавно і впевнено вибиратися з незручних ситуацій. Саме блокування знімається автоматично при включенні нейтральної передачі, що робить управління машиною ще комфортніше.
Ще однією перевагою даної моделі є колія, що регулюється, яка може бути виставлена в діапазоні від 1100 до 1450 мм. Така особливість розширює сферу діяльності агрегату, що дозволяє підлаштовувати його фізичні характеристики під конкретні виробничі завдання.
Система двосторонніх барабанних гальм і зручне кермо дозволили скоротити радіус розвороту мототрактора до двох метрів, що значно нижче, ніж у інших тракторів.
Верхня вихлопна труба з високим мінімальним кліренсом підвищує потенціал машини у проходженні рельєфів та нерівностей без ризику пошкодження днища.
Скаут T-25 Generation II (4x4) укомплектований колесами на тракторній гумі з параметрами 6-12” спереду та 7,5-20” ззаду. Вони добре утримують зчеплення апарату з пухкими і слизькими типами поверхонь.
Мототрактор вже йде в комплектації з фірмовою ґрунтофрезою на 140 см і має сервісну гарантію 12 місяців.
Мототрактор Скаут T-25 Generation II (4x4) має низку переваг, які вигідно відрізняють його від конкурентів. Він з легкістю здатний виконувати весь спектр робіт на площі до 7 Га та перевозити вантажені причепи загальною масою до 1500 кг. Мототрактор відрізняється високою продуктивністю, економною витратою палива та широким спектром можливостей.
Двигун: | ZS1115 |
Тип двигуна: | 4-хтактний, дизельний двигун горизонтального розташування |
Максимальна потужність: | 24 к.с. / 1 7 , 65 кВт |
Номінальна потужність: | 22 к.с. / 16,2 кВт |
Об'єм двигуна: | 1249 куб. см |
Оберти двигуна: | 2000 - 2200 об/хв |
Кількість циліндрів: | 1 |
Хід поршня/Діаметр циліндра: | 115х115 мм |
Система охолодження: | Водяна |
Запуск двигуна: | Ручний стартер (Z – образна рукоятка) + електричний стартер |
Мастило двигуна: | Шестерний насос із системою змащення розбризкуванням |
Тип валу відбору потужності: | Шків на маховику |
Кількість передач: | ( 3 + 1 ) x 2 |
Тип коробки: | Механічна з планетарним диференціалом |
Об'єм паливного бака: | 9 л |
Тип гальмівної системи: | Двостороннє гальмо сухого типу (барабанне механічне) |
Тип зчеплення: | Дводискове одноступінчасте, сухе, з постійним зчепленням, фрикційного типу |
Блокування диференціалу: | Блокування планетарного механізму заднього моста з автоматичним розблокуванням при включенні нейтральної або задньої передачі |
Тип гідравлічного розподільника: | Двомагістральний розподільник з плаваючим положенням |
Система світла: | Далеке та ближнє світло | Поворотники | Габаритні вогні | Стоп сигнал |
Звуковий сигнал: | Клаксон |
Датчики на панелі приладів: | Вольтметр | датчик температури охолоджувальної рідини датчик тиску олії | лічильник мотогодин |
Кількість гідровиходів: | 2 |
Гідропідсилювач керма: | Ні |
Мінімальний радіус розвороту: | 200 см |
Привід від двигуна: | Пара клиноподібних ременів B3410 |
Колісна формула: | 4 х 4 |
Тип ВОМ: | Ремінна + прямозуба циліндрична шестерня |
Швидкість ВОМ: | передача 630 об/хв 2я передача 900 об/хв 3я передача 1590 об/хв R передача 475 об/хв |
Колія: | 1100 – 1450 мм |
Розмір передніх коліс: | 6,00'' - 12' |
Розмір задніх коліс: | 7,50'' - 20' |
Дорожній просвіт: | 34 см |
Робоча швидкість ґрунтофрези: | 2-7 км/год |
Габарити: | Довжина 2590 | Ширина 1250 | Висота по керму 1250 | Висота по глушнику 1860 |
Маса: | 790 кг |
- мототрактор у зборі;
- Грунтофреза 140 см;
- плуг двокорпусний
- акумулятор;
- ЗІП;
- інструкція;
- Гарантія.
вже місяць проробив на цьому тракторці. Як на мене, то це поки що найкращий трактор такого типу в Україні. Да ціна трохи кусається, але він того вартий. Вибирається з любої ями, тяне двухкорпусний плуг без проблем, не кажучи вже про інші навіски. Поки все подобається
Плюси: Потужність, проходимість
Мінуси: поки немає
Потужність: 24 к.с.
Регулювання колії: Так
Плаваючий режим: Так
Блокування диференціала: Так