Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
59 660 грн 59660.2
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Мототрактор DW 120 BM створений на основі стандартних мотоблоків з водним охолодженням двигуна та примусовою системою обдування радіатора, що підвищує його надійність. Потужність двигуна дозволяє обробляти немаленьку територію за мінімальний час. Також цей мототрактор має великий вибір навісного обладнання, що дозволяє спростити роботу.
Даний апарат створений на основі його попередника мототрактора DW 120 B і є його покращеною моделлю, на ньому встановлені барабанні гальма на два задніх колеса, значно змінено конструкцію ремінної передачі. Також мототрактор DW 120 BM оснащений як ручним так і електричним стартером, досить потужним генератором, який здатний швидко зарядити ваш акумулятор. Мототрактор має КПП та рульове управління ідентичні стандартному "жигулівському" управлінню. Машина оснащена як далеким, так і ближнім світлом, є звуковий сигнал.
Мототрактор DW 120 BM створений як хороша заміна мотоблоку, за функціональністю це трактор, а за ціною трохи вищою за мотоблок.
Двигун | |
Тип: | Горизонтального розташування дизельний чотиритактний двигун 195NL з водяним охолодженням |
---|---|
Метод запуску: | Електростартер + ручний пуск (Z – образна рукоятка) |
Діаметр циліндра: | 95 мм |
Хід поршня: | 115 мм |
Об'єм двигуна: | 815 см 3 |
Максимальна потужність: | 12 л.с. |
Номінальна потужність: | 11,4 л.с. |
Номінальна швидкість: | 2400 об/хв |
Система охолодження: | конденсатор |
Напрямок обертання махового колеса: | проти годинникової стрілки |
Змащення: | шестерний насос із системою змащення розбризкуванням |
Тиск упорскування: | 12753 кПа (130 кгф/см 2 ) |
Кут випередження упорскування палива: | 16 ± 2 |
Зазор впускного клапана (холодний двигун): | 0.25±0.05 мм |
Зазор випускного клапана (холодний двигун): | 0.30±0.05 мм |
Маса двигуна: | 115 кг |
Габаритні розміри двигуна 195NL, мм: | 920*500*660 |
Загальні характеристики мототрактора | |
Ширина ґрунтофрези | 100 см |
Ширина обробки плугом | 21 см |
Габаритні розміри без навісного обладнання, мм: | 2140 × 905 × 1175 |
Габаритні розміри з навісним обладнанням, мм: | 2600 × 1000 × 1175 |
Дорожній просвіт: | 180 мм |
Конструкційна вага мототрактора: | 410 кг |
Задні колеса: | 6,00 -16, шевронний рисунок протектора |
Колеса передні: | 4,00 -12 |
Тиск у шинах, польові умови: | 80 ~ 120 (0,8 ~ 1,2 кг фунт/см 2 ) |
Тиск у шинах, транспортування: | 140 ~ 200 (1,40 ~ 2,00 кг фунт/см 2 ) |
Привід від двигуна: | пара клиноподібних ременів B3150 у постійному натягу |
Номінальна вантажна вага для причепа: | 1000 кг |
Зчеплення: | однодискове, сухого типу, з постійним зчепленням, фрикційного типу |
Коробка передач: | комбінованого типу (3 + 1) × 2, з приводом від циліндричної шестерні |
Швидкість, 1-а передача вперед: | 2,24 км/год |
Швидкість, 2-а передача вперед: | 3,48 км/год |
Швидкість, 3-я передача вперед: | 5,62 км/год |
Швидкість, 4-а передача вперед: | 9,10 км/год |
Швидкість, 5-а передача вперед: | 14,10 км/год |
Швидкість, 6-а передача вперед: | 22,78 км/год |
Швидкість, 1-а передача тому: | 1,72 км/год |
Швидкість, 2-а передача тому: | 6,97 км/год |
Кінцева передача: | одноступінчаста, прямозуба циліндрична шестеренна передача |
Механізм кермового управління: | класичне кермо |
Гальмо: | 2 барабанні гальма |
Об'єм мастила в коробці передач (л): | 5 |
Контроль керування навісним обладнанням: | гідравлічна система |
- мототрактор у зборі;
- Грунтофреза 120 см;
- акумулятор;
- ЗІП;
- інструкція;
- Гарантія.
С виду похож на советский белорусь, только меньше в 2 раза, использую как замену мотоблока
Артур, если постоянно ездить как на машине выезжая на трассу и другие общие дороги, то оформление нужно как и на весь транспорт с двигателями на топливе. А если его использовать у себя на своём участке возле дома, то не нужно ничего. Хотя с другой стороны многие ездят и так как есть и не парятся если брать жителей сёл где дороги вообще грунтовые и это не трасса с активным движением)
Надо ли для него документы для передвижения по общим сельским дорогам?
Потужність: 12 к.с.
Регулювання колії: Ні
Плаваючий режим: Ні
Блокування диференціала: Ні