Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
11 948 грн 11948
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Двигуни Sadko, що працюють на дизелі, використовуються в різних сферах діяльності. У мотора висока якість та відмінні технічні характеристики. Мотори Sadko виробляються у Словенії. Одна з переваг мотори - низький рівень споживання палива. Мотор Sadko DE 410, що працюють на дизелі, користуються високим купівельним попитом та довірою у багатьох українців, оскільки вони гарантують високу якість, надійність та невисоку ціну. це один із таких моторів.
Двигун Sadko DE-410 - високоміцний агрегат, що володіє збільшеним моторесурсом. Він працює на дизельному паливі. Робочі вузли двигуна зроблені якісно, а це гарантує багаторічну, ефективну та надійну роботу. Він виготовляється спеціально для роботи у складних умовах клімату. Двигун DE 410 успішно використовується у будівництві, сільському господарстві, компресорах, промисловій техніці.
Двигун, що працює на дизелі, Sadko моделі DE 410 оснащений датчиком рівня моторної олії, а також є захист від невисокого рівня моторної олії в картері. Також він оснащений автоматичним датчиком обертів двигуна та заводиться вручну. Одна з найважливіших переваг – невелика кількість палива, що використовується. Двигун має функцію активного охолодження повітрям. Рівні вібрації та шуму – дуже низькі. У всій сфері обертів тягові показники двигуна знаходяться на високому рівні. 3600 оборотів за хвилину – максимальна кількість оборотів.
Силовий агрегат DE 410 вироблений у Словенії фірмою Sadko. Габарити двигуна: висота – 53 см, ширина – 47 см, довжина – 50 см. Він має потужність 9 приблизно кінських сил і оснащений одним циліндром, частота – чотиритактна. Працює на дизельному паливі. У двигуні встановлений циліндр об'ємом 406 кубічних сантиметрів. Вал діаметром 25 мм і довжиною 72 мм обертається за годинниковою стрілкою. Важить двигун близько 46.5 кілограм. Об'єм картера для олії – 1,65 літра.
Тип | Одноциліндровий чотиритактний дизель з активним повітряним охолодженням |
---|---|
Витрати палива | 1,5 л/год |
Об'єм двигуна | 406 см 3 |
Об'єм паливного бака | 5,5 л |
Потужність двигуна при 3600 об/хв | 9,0 л.с/6,6 кВт |
Об'єм мастила, повний | 1,65 л |
Напрямок обертання колінчастого валу (вид з торця маховика) | За годинниковою стрілкою |
Діаметр різьблення | 10 мм |
Діаметр циліндра та хід поршня | 86х70 мм |
Датчик низького рівня масла | так |
Тип запуску | Ручний (інерційний стартер) |
Діаметр валу | 25 мм |
Довжина валу | 72 мм |
Шум | 70 дБ |
Розміри | 390х320х345 см |
Виробництво | Словенія |
Суха вага | 46,5 кг |
Гарантія | 1 рік |
Паливо: Дизель
Потужність: 9 к.с.
Об'єм циліндра: 406 см³
Тип запуску: Ручний
Повітряне охолодження