Сальники: 35х50х8, 35х50х10
Підшипник голковий: НК151212
Розміри: Ø15/21 мм.
Шпилька впускного колектора: 188D
Щуп рівня масла: 188D
Довжина: 100 мм
Шпонка маховика: 188D
Шпилька кріплення головки: 188D
Шпилька випускного колектора: 188D
Шатун: 188D
Стакан кік-стартера: 188D
Діаметр зовнішній: Ø180 мм
Шестерня колінвала: 188D
Кількість зубів: Z-39
Масляний фільтр: 188D
Фільтр повітряний з паперовим елементом: 188D
Сухарі клапана: 188D
Насос паливний з електромагнітним клапаном: 188D
Тарілка клапана: 188D
Кік-стартер: 188D
Сальники клапанів: 188D
Прокладка клапанної кришки: 188D
Рейка паливного насоса: 188D
Прокладка паливного насоса: 188D
Прокладка кришки блоку: 188D
Прокладка головки: 188D
Маховик: 188D
Посадка конус: Ø28,4/Ø33,9 мм
Палець поршневий: 188D
Довжина: 67 мм
Діаметр: Ø23 мм
Багато запчастин у цих двигунів взаємозамінні, але оскільки в 188D збільшений обсяг циліндра, тобто відмінності в циліндро-поршневій групі та паливній системі. Крім того, будьте уважні при підборі запчастин, оскільки є двигун 188D бензиновий і на нього йдуть зовсім інші деталі.
Найчастіше замовляють фільтри, поршневі кільця, троси, важелі газу.
Дизельний двигун 12 к.с. з повітряним охолодженням підходить для установки на мотоблоки Зірка, Зубр, Кентавр, Форте, Витязь, Аврора і т.д. Крім того, мотопомпи, генератори, інше обладнання також можуть бути оснащені цим мотором.
Сам двигун має просту конструкцію. Для запобігання перегріву використається активне вентилювання. Об’єм циліндра дорівнює 406 куб.см, потужність складає 12 л. Механізм здатний працювати у несприятливих умовах (спека, підвищена запиленість тощо)
Навіть найнадійніші механізми потребують модернізації, заміни окремих деталей. Тому можливість швидко придбати запасні частини — запорука мінімального простою техніки.