Шків редуктора ведений: (6,5 - 7 к.с.)
Діаметр зовнішній: Ø140 мм
Діаметр посадковий: Ø13,7/14,7 мм
Шлиці: Z-19.
Ступиця шестигранна з розблокуванням: (6,5 - 7 к.с.)
Довжина: 195 мм
Діаметр внутрішній: Ø24 мм
Вал вторинний редуктора: (6,5 - 7 к.с.)
Довжина валу: 100 мм
Шків редуктора ведений: (6,5 - 7 к.с.)
Діаметр зовнішній: Ø125 мм
Діаметр посадковий: Ø14/17 мм
Шлиці: Z-6.
Комплект сальників КПП: (6,5 - 7 к.с.)
Напрямні ременя двигуна: (6,5 - 7 к.с.)
Ступиця шестигранна: (6,5 - 7 к.с.)
Довжина: 155 мм
Діаметр внутрішній: Ø24 мм
Ступиця шестигранна: (6,5 - 7 к.с.)
Довжина: 125 мм
Діаметр внутрішній: Ø24 мм
Підшипник: 6202
Розміри: Ø15/35 мм
Підшипник: 6203
Розміри: Ø17/40 мм.
Підшипник: 6205
Розміри: Ø25/52 мм.
Ролик натяжний ременя: 168F, 170F
Діаметр: Ø43 мм
Трос газу: 168F, 170F
Довжина: 1220 мм
Ніж фрези лівий: (6 - 13 к.с.)
Ніж фрези правий: (6 - 13 к.с.)
Вал шестигранний редуктора: (6,5 - 7 к.с.)
Довжина валу: 255 мм
Вал первинний редуктора: (6,5 - 7 к.с.)
Довжина валу: 100 мм
Шестерня вторинного валу: (6,5 - 7 к.с.)
Кількість зубів: Z-24/44
Вилка перемикання передач: (6,5 - 7 к.с.)
Зірка редуктора велика: (6,5 - 7 к.с.)
Кількість зубів: Z-18
Діаметр під вал: Ø26/30 мм
Зірка редуктора мала: (6,5 - 7 к.с.)
Кількість зубів: Z-9
Діаметр під вал: Ø18 мм
Корпус КПП: (6,5 - 7 к.с.)
Сальник: 15х35х7
Сальник армований: 25х41х9.5/13
Редуктори бувають різних конструкцій і видів виконання. Дуже часто надійність всього пристрою залежить саме від запчастин на редуктори і типу застосованого перетворювача кутової швидкості обертання.
Бензинові двигуни з повітряним охолодженням встановлюють, як правило, на мотоблоки з не великою вагою, ціною і потужністю. Для малого мотоблока, вагою до 70 кг, коли йому потрібно обробляти невелику ділянку до 15 соток – цілком підійдуть запчастини на редуктор черв'ячного типу.
На більш потужні його ставити вже не рекомендується, тому що він сильно розігрівається в процесі роботи, тому при обробці більшої площі будуть потрібні перерви в роботі. Але в цілому, запчастини на мотоблоки такого класу не зможуть працювати довше без перерви, тому вони добре підходять для такого виду редукторів.
Також важливий тип корпусу. Найчастіше він виготовлений з алюмінію, але зустрічаються і моделі з чавунним корпусом. Другий варіант кращий, тому що ймовірність поломки корпусу запчастини на редуктор нижче, але такий агрегат має велику масу.