Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
13 198 грн 13198.35
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Двигун СG 150СС на мотоцикл Minsk (з повітряним охолодженням, бензиновий) - мотоциклетний силовий агрегат з вертикальним розташуванням циліндра об'ємом 144.6 см3. Газорозподільний механізм побудований за схемою OHV з нижнім розподільним валом.
Застосування
Мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням має ряд переваг перед двигунами з рідинним охолодженням. Він легший, простіший у конструкції, більш довговічний і вимагає менше обслуговування. Мотори з повітряним охолодженням також найкраще підходять для використання в умовах сухого клімату, де охолодження рідиною може бути менш ефективним. Вони також мають більш високі показники потужності, ніж мотори з рідинним охолодженням.
Принцип дії
Дана модель ДВС працює за рахунок спалювання повітропаливної суміші в циліндрі під високим тиском. Внаслідок цього процесу утворюються відпрацьовані гази, що автоматично випускаються системою через спеціальний клапан.
Мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням вимагає регулярного обслуговування, щоб підтримувати його в хорошому стані. Він повинен регулярно очищатися від пилу та бруду, щоб не забивати ребра охолодження. Також необхідно перевіряти та регулювати тиск повітря у покришках, щоб забезпечити правильне охолодження. При правильному догляді мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням може служити довго і надійно.
Переваги
Мотор має повітряне охолодження за рахунок повітряних потоків, що набігають, що максимально спрощує конструкцію двигуна і його обслуговування. Для зручності запуску двигун має електричний стартер. Стабільна робота у всіх режимах забезпечується електронним запалюванням.
Цей двигун є класичним представником лінійки 150см3 моторів і зарекомендував себе вкрай надійним та практичним силовим агрегатом.
Двигун | ZS162FMJ |
Призначення | для китайських мотоциклів |
Тип двигуна | Чотирьохтактний |
Тип палива | Бензин |
Тип охолодження | Повітряне |
Тип запуску | Електростартер/кік-стартер |
Тип зчеплення | Дискове/механіка |
Система змазки | Розбризкування під тиском |
Система запалювання | CDI |
Система подачі палива | Карбюратор |
Особливості | з нижнім розподільником і штовхачем |
Коробка передач | Ніжне перемикання |
Кількість передач | 5 |
Кількість циліндрів | 1 |
Діаметр поршня, мм | 61 |
Хід поршня, мм | 49.5 |
Об'єм циліндра, куб см | 144.6 |
Максимальний крутний момент, Нм | 10 |
Ступінь стиснення | 9.2:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 354 |
Максимальна потужність (кВт/об/хв) | 8,6/8500 |
Габарити упаковки, мм | 385 х 355 х 505 |
Комплектація | кришка ведушої зірочки, лапка перемикання швидкостей, ніжка кікстартера |
вага, кг | 31/32 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |