Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
4 547 грн 4546.8
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун 170F TT з виходом валу під шпонку діаметром 20 мм – прилад, який Ви експлуатуватимете із задоволенням. Завдяки цьому двигуну Ваша техніка працюватиме безвідмовно.
Нагадаємо, що він вимагає регулярного технічного обслуговування, заміни моторної олії в картері, а також фільтрів. Слід пам'ятати, що цей прилад не слід використовувати в холосту, обкатувати його найкраще в роботі
Застосування
Цей двигун має універсальність з точки зору застосування на різних пристроях - садово-паркових, і будівельних. Він встановлюється не тільки на мотоблоки, а й на віброплити, електрогенератори, культиватори, газонокосарки, снігоприбирачі та іншу техніку. З ним легко та зручно працювати у полях до 4 гектарів.
Принцип роботи
Потужність 7 кінських сил, а також максимальний момент, що крутить, 14 Нм дозволяють безперервно експлуатувати цей двигун протягом декількох годин.
Завдяки системі повітряного охолодження прилад не схильний до перегріву. Бензиновий тип конструкції має низку особливостей. Так на відміну від дизельного аналога він швидко заводиться в будь-яких умовах (у тому числі взимку та пізно восени, а також навесні). Зазначимо, що заводиться цей мотор за допомогою ручного стартера.
Крім того, цей двигун одноциліндровий, чотиритактний. Це досить поширений тип конструкції, використовується навіть на легкових автомобілях, мопедах. Таку якість, як універсальність, цей прилад отримав завдяки виходу валу під шпонку. Вал розташовується горизонтально, обертається за годинниковою стрілкою. Також двигун відрізняється високим коефіцієнтом корисної дії.
Переваги:
Двигун | 170F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø20 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, л.с. | 7 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина шпонкової частини, мм | 58 |
Загальна довжина валу, мм | 63 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77х162 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм олії, л | 0.7 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 410 х 350 х 375 |
Вага, г | 15600 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 7 к.с.
Об'єм циліндра: 212 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне