Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
15 598 грн 15598.05
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Дизельний двигун 186F ТТ (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат внутрішнього згоряння, що є джерелом енергії для різної техніки. Він має всі характеристики якісного сучасного мотора, оснащеного за останнім словом техніки. Цей прилад відповідає світовим стандартам якості.
Застосування
Вказана модель застосовується на ряді сільськогосподарської, будівельної та промислової техніки. Наприклад, мотоблоки, мотобури, електрогенератори, мотопомпи, культиватори тощо. Цей пристрій є відмінним вибором для фермерських господарств. Потужності достатньо для обробки полів середнього розміру, а також садово-паркових насаджень.
Принцип роботи
Це чотиритактний одноциліндровий пристрій працює на дизельному паливі. Воно є доступним за вартістю і найчастіше коштує дешевше за бензин. Даний тип двигуна вважається відносно недорогим у технічному обслуговуванні та так званій вартості володіння. Ламаються мотори даного типу рідко і вважаються надійнішими за бензинові. Чотирьохтактні моделі також служать довше двохтактників.
Вказаний апарат має високий ККД, при спалюванні палива енергія витрачається ефективніше, ніж у бензинових аналогах.
Цей прилад має середню вагу, аж ніяк не більшу як для своєї категорії. Поодинці його перенести або встановити навряд чи вийде, але удвох – . цілком можна впоратися.
Раніше існувала думка про велику кількість шкідливих викидів, вироблених дизелями під час роботи. Сьогодні це твердження не відповідає дійсності. Сучасні мотори цього типу мало шкодять природі, їх вихлопні гази максимально очищені, не містять окису водню.
Цей апарат чудово працює на морозі. Однак перед тим, як завести його потрібно добре прогріти. Він оснащений ручним стартером.
Повітряна система охолодження чудово справляється зі своїм завданням, не даючи цьому агрегату перегрітися. Вона легша, ніж рідинна, що додатково полегшує конструкцію та позитивно впливає на експлуатаційні характеристики.
Переваги
Двигун | 186F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизель |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система мастила | Масляний насос |
Вихід валу | Під шліцами Ø25 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 418 |
Діаметр шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішнє різьблення | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 250*85 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 5.5 |
Об'єм масла, л | 1.65 |
Обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити, мм | 520х435х540 |
Вага, кг | 50 |
Рекомендована олія | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна-виробник | Китай |
Паливо: Дизель
Потужність: 9 к.с.
Об'єм циліндра: 418 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне