Двигун ТАТА 186F (9 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

(0 відгуків)
В наявності

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

15 598 грн

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Двигун ТАТА 186F (9 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

Двигун дизельний 186 F   ТТ   (З виходом валу під шпонку, 25 мм) 9 л.с.   - Прилад, що має дуже вигідне співвідношення ціни та якості. Він досить потужний та продуктивний.

Призначення

Даний двигун призначений для установки на мотоблоки, мотопомпи, мотобури, електрогенератори, культиватори та іншу техніку. Він широко застосовується в аграрній справі (обробка землі, садово-паркових ділянок), а також у промислових та будівельних цілях. Прилад підходить для роботи на невеликих полях 4-6 гектарів. Його часто набувають фермерські господарства.

Принцип роботи

Цей дизельний двигун внутрішнього згоряння є одноциліндровим чотиритактним. Його робочий цикл складається з наступних етапів:

  • впуск (циліндр заповнюється паливною сумішшю);
  • стиск (суміш стискається);
  • робочий хід (паливна суміш займається);
  • випуск (гази розширюються, циліндр очищується).

Споживачу важливо розуміти, що чотиритактний двигун влаштований складніше двотактного, що робить його дорожчим. Однак він має більш тривалий робочий ресурс. До того ж дизельні двигуни працюють довше, ніж бензинові.

Цей двигун не потрібно заправляти паливною сумішшю. Дизель заливається у бак, а олію – у картер.

Цей агрегат не видає багато шуму під час експлуатації, відрізняється мінімальним рівнем вібрацій. Він витрачає паливо без зайвих витрат. Може тривалий час працювати в умовах морозу і має можливість експлуатації протягом декількох годин без зупинки.

Потрібно бути обережними під час транспортування цього приладу. Його не можна перевертати догори дном. Перевезення здійснюється стоячи або на одному з боків.

Повітряна система охолодження не дає вказаному пристрою перегріватися, добре справляється зі своїм завданням. Ручний тип старту не потребує значних зусиль користувача. Двигун заводиться швидко, без проблем.

Переваги

  • тиха робота, зручна для людського слуху;
  • економна витрата палива;
  • високий ККД;
  • великий робочий ресурс (більше, ніж у двотактних моделей, дизелі працюють довше, ніж бензинові апарати);
  • можливість роботи взимку за умов морозу;
  • якісне виконання, всі деталі та вузли виконані з міцного металу;
  • термін гарантії – 12 місяців з моменту придбання приладу.

Характеристики Двигун ТАТА 186F (9 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний
Тип Дизельні
Охолодження двигуна Повітряне
Тип старту Ручний
Ширина шпонки, мм 6
Різьблення всередині валу М10
Потужність двигуна, л.с. 9
Довжина валу загальна, мм 88
Об'єм двигуна, см³ 406
Швидкість обертання, об/хв 3600
Довжина проточки під шпонку, мм 63
вага, кг 49
Вихід валу Під шпонку Ø25 мм
Об'єм олії, л 1.65
Об'єм паливного бака, л 5.5
Гарантія 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
Країна виробник Китай

Додати відгук

Введите код с картинки:


Двигун ТАТА 186F (9 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм цена Двигун ТАТА 186F (9 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм
(0 відгуків)
15 598 грн

Паливо: Дизель

Потужність: 9 к.с.

Об'єм циліндра: 406 см³

Тип запуску: Ручний

Охолодження: Повітряне

Схожі товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: