Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
14 734 грн 14734.158
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Дизельний двигун 178F ТТ (з виходом валу під шпонку, 25 мм) - Апарат, який широко використовується в сільськогосподарських роботах. Користувачі вибирають його за надійність, високу якість складання та досить великий робочий ресурс.
Застосування
Вихід валу під шпонку дає цьому приладу таку характеристику як універсальність. Завдяки цьому він може бути встановлений не лише на мотоблоки, а й на іншу сільгосптехніку. Наприклад, мотопомпи, мототрактори, електрогенератори тощо. Апарат активно застосовується у будівництві, а також у промисловості, агросфері. З його допомогою можна обробляти ґрунт, проводити садово-паркові роботи, застосовувати для виробництва електрики для приватних будівель тощо.
Принцип роботи
Цей дизельний двигун внутрішнього згоряння має ряд особливостей, що відрізняють його від бензинових аналогів. У тому числі – рівень шуму, оскільки прийнято вважати дизелі гучнішими. Однак останніми роками прогрес досяг такого рівня, що вони стали значно тихішими і різниця в галасливості не є критичною.
Крім того, дана модель відноситься до чотиритактних пристроїв, а вони тихіше за двотактні, що позитивно позначається на гучності при роботі.
Прилад економно витрачає паливо, що пов'язане з особливістю його перетворення на енергію. Ці апарати ефективніші, ніж бензинові спалюють паливо. У них вищий рівень стиснення, отже, і більший коефіцієнт корисної дії.
Двигуни даного типу вкрай надійні. Вони ефективно спалюють паливо, мають високий ступінь стиснення, що позитивно позначається на ККД. Він у дизелів досить високий. Крутний момент також відрізняється високими показниками.
Цей агрегат раціонально та економно витрачає паливо, яке в даному типі пристроїв витрачається повільніше, ніж у бензинових. Вони не так сильно нагріваються.
Прилад досить екологічний. Незважаючи на те, що вихлопи дизейлів вважаються шкідливішими, ніж у бензинових, ця модель обладнана системою фільтрів, яка захищає атмосферу від шкідливих газів. А те, що це чотиритактник, а не двотактник робить його ще більш щадним для довкілля.
Переваги:
Двигун | 178F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизельне паливо |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, л.с. | 6 |
Об'єм двигуна, см³ | 305 |
Діаметр циліндра, мм | 78 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 2800 |
Витрата палива, г/кВт*год | 280 |
Довжина шпонкової частини, мм | 71 |
Загальна довжина валу, мм | 89 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М10 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 250*85 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 3.5 |
Об'єм олії, л | 1.1 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити упаковки, мм | 480х420х515 |
вага, кг | 35.5 |
Олія, що рекомендується | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Дизель
Потужність: 6 к.с.
Об'єм циліндра: 305 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне