Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
8 336 грн 8335.8
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун 177F з виходом валу під конус - прилад, що характеризується високою якістю складання та надійністю конструкції. Він має попит серед фермерів, керівників будівельних об'єктів, а також власників великих домашніх господарств.
Цей пристрій виконано відповідно до сучасних стандартів, при цьому він має приємну вартість порівняно з багатьма аналогами.
Застосування
Двигун дизельний 178F з виходом валу під конус - це один із варіантів конструкції дизельних двигунів. В даному випадку вихід валу виконаний у вигляді конуса, що дозволяє забезпечити більш надійне з'єднання валу з приводною системою.
Цей агрегат є досить потужним, максимальної потужності 9 кінських сил цілком достатньо для обробки полів площею понад 4 гектари. Він застосовується у таких сферах, як агробізнес, будівництво, промисловість. Зазначений прилад встановлюється не тільки на мотоблоки, а й на культиватори, бензинові мініелектростанції, віброплити, вібротрамбувальники, ковзанки, мотопомпи та іншу техніку.
Принцип роботи
Система охолодження повітряного типу легко справляється із завданням підтримання оптимальної температури даного двигуна та його компонентів. Він не перегрівається навіть за умови підвищеного навантаження під час інтенсивного режиму роботи.
Заводиться пристрій за допомогою ручного стартера. Ця операція виконується користувачем без особливих турбот та докладання фізичних зусиль.
Бензиновий тип даного двигуна говорить про певну кількість вихлопів, що забруднюють атмосферу. Однак дизельні двигуни сильніше забруднюють довкілля. З урахуванням того, що вказаний мотор – чотиритактний, одноциліндровий, шкідливі речовини виробляються ним у мінімальній кількості.
Цей пристрій тихіший у порівнянні з двотактними моторами, створює невелику кількість вібрацій. Двотактні пристрої гучніше, сильніше забруднюють довкілля через наявність у вихлопах залишків моторного масла.
Переваги
Двигун | 177F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Тип старту | Ручний |
Вихід валу | Під конус |
Об'єм двигуна, см³ | 270 |
Діаметр циліндра, мм | 77 |
Хід поршня, мм | 58 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*90 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 480х420х515 |
вага, кг | 23 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 9 к.с.
Об'єм циліндра: 270 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне