Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
10 104 грн 10104
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун 177F TATA (з виходом валу під шпонку діаметром 25 мм) - Універсальний силовий пристрій, що служить джерелом енергії для техніки, на яку воно встановлено. Цей агрегат відрізняється своєю потужністю, завдяки якій його можна експлуатувати для робіт у полях та садово-паркових зонах середнього розміру.
Застосування
Цей двигун завдяки виходу валу під шпонку можна встановлювати на багатьох видах техніки. Наприклад, мотоблоки, електрогенератори, мотопомпи, газонокосарки та багато іншого. Цей прилад застосовується у різних сферах, таких як сільське господарство, будівництво, промисловість.
Принцип роботи
Цей бензиновий агрегат внутрішнього згоряння – одноциліндровий, чотиритактний. Сьогодні цей тип конструкції застосовується навіть на легкових автомобілях, він дуже поширений та популярний. З одного боку, двигун з одним циліндром не так добре збалансований, як багатоциліндрові аналоги. Але з іншого – він простіше влаштований, тому його легше ремонтувати у разі несправностей, простіше проводити технічне обслуговування.
Така характеристика, як чотиритактність, говорить про те, що він має досить великий робочий ресурс, його вихлоп, чистіший ніж у двотактних моделей, він менше шумить і вібрує. Зазначимо, що двотактні двигуни заборонені у більшості країн Західної Європи, а також у США через велику кількість шкідливих вихлопних газів та диму.
Чотиритактники допускається перевозити тільки стоячи або поклавши на один бік (у жодному разі не перевертати догори дном). При цьому в умовах інтенсивної експлуатації вони довговічніші.
Цей агрегат легко і швидко заводиться за допомогою стартера ручного типу, який не вимагає застосування особливих фізичних зусиль. Функціонує цей мотор як у теплу пору року, так і в осінньо-зимовий період.
Переваги:
Двигун | 177F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, л.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 270 |
Діаметр циліндра, мм | 77 |
Хід поршня, мм | 58 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 16 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 6.6/9/3600 |
Ступінь стиснення | 8.2:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Загальна довжина валу (мм) | 70 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*90 |
Найближчі до валу отвори КПП | 80*80 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1.1 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 480х445х515 |
вага, кг | 23 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 9 к.с.
Об'єм циліндра: 270 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне