Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
11 114 грн 11114.4
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Двигун бензиновий з електростартером 177FE TATA ( c виходом валу під шпонку, 25 мм) – працездатний, високопотужний пристрій, що є джерелом енергії для різної техніки. Він відрізняється надійністю та високою якістю. Втім, як інші моделі цього виробника.
Виробництво TATA знаходиться у Китаї, воно здійснюється на сучасних заводах, оснащених найновішими технологіями. Тому відповідність світовим стандартом – ключова особливість приладу. Його можна сміливо купувати, не боячись несподіваних поломок.
Застосування
Даний агрегат застосовується як в агробізнесі при вирощуванні полів та роботі в садах, так і в будівництві, а також у промислових цілях. Вихід валу під шпонку свідчить, що найчастіше його встановлюють на мотоблоки. Хоча можлива сумісність і з іншою технікою. Наприклад, культиватори, електрогенератори, мотопомпи та інше.
Потужність 9 кінських сил вважається значним показником, тому вказаний агрегат легко впорається з обробкою територій великого розміру. Його можна тривалий час експлуатувати без перерви.
Принцип роботи
Розберемося з пристроєм та принципом роботи даного одноциліндрового чотиритактного приладу.
Його робочий цикл складається з чотирьох тактів (або етапів): впуск, стискування, робочий хід, такт випуску. Чотирьохтактний принцип роботи прямо говорить про його економічність у плані витрати палива.
Цей агрегат відрізняється високим коефіцієнтом корисної дії. Одноциліндрова конструкція має досить простий пристрій, якщо порівнювати із багатоциліндровими аналогами. Тому його досить легко експлуатувати, також ремонтувати у разі несправностей. Деякі власники усувають легкі проблеми самостійно.
Слід зазначити, що двотактні двигуни менш екологічні. Вони заборонені до експлуатації у країнах Євросоюзу, а також у США. Дизельні пристрої також виділяють під час роботи більше шкідливих вихлопів. Тому бензиновий чотиритактник пропонує оптимальне співвідношення ціни та екологічності.
Під час функціонування це та інші подібні пристрої можуть сильно нагріватись. Однак завдяки системі охолодження повітряного типу у даній моделі цього не відбувається. Прилад працює без перегріву навіть у несприятливих умовах (перебування на сонці, запиленість атмосфери).
Ручний тип старту не призводить до труднощів роботи з цим двигуном. Він швидко та без зусиль заводиться, після чого здатний довгий час працювати без перерв.
Переваги
Двигун | 177FE |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, л.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 270 |
Діаметр циліндра, мм | 77 |
Хід поршня, мм | 58 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 16 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 6.6/9/3600 |
Ступінь стиснення | 8.2:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Загальна довжина валу, мм | 70 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*90 |
Найближчі до валу отвори КПП | 80*80 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1.1 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 480х445х515 |
вага, кг | 23.5 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 9 к.с.
Об'єм циліндра: 270 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне