Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
16 878 грн 16877.7
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Дизельний двигун 186 F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) - Досить потужний силовий пристрій, який служить джерелом енергії для техніки, на яку він встановлений. Цей прилад подобається більшості користувачів за надійність та стабільну роботу. Виробник ТАТА подбав про те, щоб цей агрегат відповідав сучасним стандартам якості.
Застосування
Ця модель встановлюється переважно на мотоблоки різних видів. Вона активно застосовується у сільському господарстві (земельні роботи, перевезення дрібних вантажів тощо). Даний пристрій має різні типи виходу валу, в залежності від цього варіюється і сфера застосування даного двигуна.
Принцип роботи
Цей двигун – чотиритактний одноциліндровий, який працює на дизельному паливі. Він простий і зручний в експлуатації та техобслуговуванні, ламається дуже рідко, має великий робочий ресурс (більше, ніж у бензинових моделей). Чотири такти роботи подвійно говорять про тривалий період експлуатації без поломок та несправностей.
Дизельне паливо вигідніше бензинового, його вартість зазвичай дешевше. Крім того, цей апарат дуже економно витрачає паливо, що не може не тішити власників, які бажають заощадити гроші на заправці.
Даний двигун має високий коефіцієнт корисної дії. Дизельне паливо згоряє з більшою віддачею, ніж бензин.
Це сучасний прилад, в якому передбачено комплексну систему очищення вихлопів. Він бережно поводиться щодо забруднення навколишнього середовища. І хоча прийнято вважати, що бензинові двигуни більш екологічні, сьогодні це вже спірний момент.
Завдяки повітряній системі охолодження прилад не нагрівається надто сильно під час експлуатації. Він підтримує оптимальний рівень температури для стабільної роботи протягом тривалого часу без зупинки.
Переваги
Двигун | 186F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизельне паливо |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, л.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 418 |
Діаметр циліндра, мм | 86 |
Хід поршня, мм | 72 |
Швидкість обертання, об/хв | 2800 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 6.6/9/3600 |
Витрата палива, г/кВт*год | 285.7 |
Довжина шліцевої частини, мм | 30 |
Загальна довжина валу, мм | 40 |
Діаметр шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 270*97 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 5.5 |
Об'єм олії, л | 1.65 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити упаковки, мм | 520*435*540 |
вага, кг | 50 |
Олія, що рекомендується | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Дизель
Потужність: 9 к.с.
Об'єм циліндра: 418 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне