Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
18 565 грн 18565.47
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Дизельний двигун з електростартером 186FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат внутрішнього згоряння, що є джерелом енергії для різної техніки. Він має всі характеристики якісного сучасного мотора, оснащеного за останнім словом техніки. Цей прилад відповідає світовим стандартам якості. Виробник ТАТА давно відомий у світі як гідний бренд, що надає продукцію відмінної якості за лояльними цінами.
Застосування
Вказана модель застосовується на ряді сільськогосподарської, будівельної та промислової техніки. Наприклад, мотоблоки, мотобури, електрогенератори, мотопомпи, культиватори тощо. Цей пристрій є відмінним вибором для фермерських господарств. Потужності достатньо для обробки полів середнього розміру, а також садово-паркових насаджень.
Принцип роботи
Це чотиритактний одноциліндровий пристрій працює на дизельному паливі. Воно є доступним за вартістю і найчастіше коштує дешевше за бензин. Даний тип двигуна вважається відносно недорогим у технічному обслуговуванні та так званій вартості володіння. Ламаються мотори даного типу рідко і вважаються надійнішими за бензинові. Чотирьохтактні моделі також служать довше двохтактників.
Вказаний апарат має високий ККД, при спалюванні палива енергія витрачається ефективніше, ніж у бензинових аналогах.
Цей прилад має середню вагу, аж ніяк не більшу як для своєї категорії. Поодинці його перенести або встановити навряд чи вийде, але удвох – . цілком можна впоратися.
Раніше існувала думка про велику кількість шкідливих викидів, вироблених дизелями під час роботи. Сьогодні це твердження не відповідає дійсності. Сучасні мотори цього типу мало шкодять природі, їх вихлопні гази максимально очищені, не містять окису водню.
Цей апарат чудово працює на морозі. Однак перед тим, як завести його потрібно добре прогріти. Він оснащений двома стартерами – ручним та електричним. Це значно полегшує процес заводу. За бажанням користувач може вибрати, який спосіб йому зручніший.
Повітряна система охолодження чудово справляється зі своїм завданням, не даючи цьому агрегату перегрітися. Вона легша, ніж рідинна, що додатково полегшує конструкцію та позитивно впливає на експлуатаційні характеристики.
Переваги
Двигун | 186FE |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизельне паливо |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система мастила | Масляний насос |
Вихід валу | Під шліцами Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 418 |
Діаметр циліндра, мм | 86 |
Хід поршня, мм | 72 |
Швидкість обертання, об/хв | 2800 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 6.6/9/3600 |
Витрата палива, г/кВт*год | 285.7 |
Довжина шліцевої частини, мм | 30 |
Загальна довжина валу, мм | 40 |
Діаметр шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішнє різьблення | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 270*97 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 5.5 |
Об'єм масла, л | 1.65 |
Обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити упаковки, мм | 520*435*540 |
Вага, кг | 55 |
Рекомендована олія | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців |
Країна-виробник | Китай |
Паливо: Дизель
Потужність: 9 к.с.
Об'єм циліндра: 418 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне