Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
10 609 грн 10609.2
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун 188FE з електростартером (вихід валу під конус) – прилад, який відрізняється потужністю та довгим робочим ресурсом. Виробник ТАТА використовує найсучасніші технології для виробництва свого обладнання та запчастин. Особлива увага приділяється практичності, ергономічності та екологічності.
Застосування
Ця модель відрізняється універсальністю, її використовують на різних видах сільськогосподарської та будівельної техніки: мотоблоках, компресорах, мотопомпах, електростанціях, віброплитах, а також на апаратах, призначених для ремонтно-дорожніх робіт. Сфера застосування даного двигуна надзвичайно широка та різноманітна – будівництво, промисловість, агробізнес.
Принцип роботи
Цей одноциліндровий чотиритактний двигун відноситься до типу поширених, перевірених часом пристроїв. Подібні двигуни використовуються як на легкових автомобілях, так і на тракторах, мопедах та інших машинах.
Розглянемо основні засади функціонування цього приладу. Робочий цикл чотиритактного пристрою складається з двох обертів колінчастого валу та чотирьох тактів. Процес функціонування визначається такими етапами:
Колінчастий вал тут, на відміну від двотактних аналогів, розміщений у масляній ванні. Позитивний момент – немає необхідності змішувати паливо та додавати олію. Тому власнику техніки достатньо лише залити у паливний бак бензин. Спеціально докупляти масло не потрібно, на поршневому дзеркалі і стінках глушника утворюється мінімальна кількість нагару, що значно економить витрати на експлуатацію.
Цей двигун має примусову систему охолодження повітряного типу. На відміну від рідинної – вона менше важить та полегшує вагу всієї конструкції, її легше обслуговувати.
Електричний стартер дозволяє швидко і легко запустити агрегат. Він плавно працює, створюючи мінімальну кількість вібрацій порівняно із пристроями цього класу.
Переваги
Двигун | 188FE |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під конус |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, л.с. | 13 |
Об'єм двигуна, см³ | 389 |
Діаметр циліндра, мм | 88 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 23 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 9.5/13/3600 |
Ступінь стиснення | 8.0:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | ≤ 374 |
Загальна довжина валу, мм | 55 |
Довжина конусної частини, мм | 35 |
Діаметр конусної частини, мм | 19/26 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*80 - 110 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1.2 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система стиску | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 490 x 450 x 530 |
вага, кг | 27 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 13 к.с.
Об'єм циліндра: 418 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне