Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
13 287 грн 13286.76
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Двигун бензиновий 192FE TATA (з виходом валу під шліць, 25 мм) 16 л.с. з електростартером з електростартером з електростартером є універсальним і надійним рішенням для завдань, що потребують потужності, надійності та зручності експлуатації.
Особливості конструкції
Пристрій відноситься до типу чотиритактних, одноциліндрових ДВЗ з повітряним охолодженням. Газорозподільна система з верхнім розташуванням клапанів оптимальна для бензинових силових установок малої потужності. Поєднує в собі простоту управління з високими технічними характеристиками щодо економічності та вихідної потужності. Збільшений діаметр поршня підвищує потужність двигуна без зміни принципу дії та ускладнення конструкції виробу. Колінвал силового агрегату має горизонтальний вихід під шліци, що дозволяє підключати трансмісію на основі КПП або редуктора.
Переваги моделі:
Особливості експлуатації
Оснащений повітряним фільтром, що вимагає обслуговування та заміни з періодичністю, яка залежить від умови експлуатації. Місткий паливний бак забезпечує тривалий час роботи без дозаправки. Система запалення з електростартером обладнана панеллю керування, на якій розташований замок запалювання та кнопка аварійної зупинки. Для забезпечення додаткового захисту корпус глушника закритий кожухом, що знижує можливість опіку. Основні органи управління двигуном знаходяться у прямій доступності для зручності використання. Ця модель відзначається відмінним співвідношенням ціни/якості. Вже зараз двигун може вирушити до вас із нашого складу в Україні!
Категорія | Двигун |
Марка двигуна | 192FE |
Тип двигуна | Бензиновий |
Конструкція двигуна | Одноциліндровий |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Тип запуску | Ручний стартер/Електростартер |
Об'єм двигуна, см³ | 420 |
Діаметр циліндра, мм | 92 |
Хід поршня, мм | 66 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 27 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 13.2/16/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 422 |
Вихід валу | Під шліць |
Довжина валу, мм | 73 |
Довжина шліцевої частини, мм | 30 |
Відстань по зовнішніх площинах шліців, мм | 25 |
Відстань по внутрішнім площинам шліців, мм | 20 |
Міжцентрові отвори кріплення двигуна, мм | 85х110 |
Міжцентрове найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм | 90 |
Паливний бак, л | 6.5 |
Об'єм олії, л | 1.1 |
Обертання (з боку ручного стартера) | Проти годинникової стрілки |
Система запалювання | Магнето |
Габарити упаковки, см | 48х45х52 |
вага, кг | 34 |
Олія, що рекомендується | 10W40 |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Інструкція | Так |
Паливо: Бензин
Потужність: 16 к.с.
Об'єм циліндра: 420 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне