Двигун ТАТА 1P70F (7 л.с.) з виходом валу під шпонку Ø22 мм

(0 відгуків)
В наявності

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

6 601 грн

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Двигун ТАТА 1P70F (7 л.с.) з виходом валу під шпонку Ø22 мм

Двигун 1P70F ТАТА із вертикальним валом – досить потужний прилад. Він універсальний та працездатний. Як правило, експлуатація техніки, яку він встановлений, протікає без нарікань. Цей агрегат відповідає сучасним стандартам якості.

Застосування

Цей прилад застосовують на різних видах мототехніки (мотоблоки, мотобури, мотопомпи), на електрогенераторах, культиваторах і т.д. Сфери його застосування – сільське господарство (робота у полях, садах та інших посадках), а також ремонтні роботи, будівництво, експлуатація у домашньому господарстві.

Принцип роботи

У цього одноциліндрового чотиритактного мотора, що працює на бензині, робочий цикл складається з чотирьох етапів: впуск, стиснення, робочий хід, такт випуск.

В цілому такий мотор конструкційно простіше, ніж багатоциліндрові аналоги. Тому його легше експлуатувати та ремонтувати. Однак він менш збалансований.

Цей пристрій оснащений датчиком рівня масла, який запобігає запуску приладу без потрібної кількості мастила в картері. Також цей датчик зупиняє двигун у випадку, якщо це сталося під час роботи.

Порівняно з двотактниками цей агрегат складніший у виробництві. За це покупцю доводиться платити більше. Але якщо вдуматись, є за що віддавати гроші. Цей прилад має більший моторесурс.

За шумністю і кількістю вібрацій чотиритактний мотор явно виграє в порівнянні з двотактним. Витрата палива – теж менша, вона більш екологічна, не так сильно димить (його вихлопи менше забруднюють атмосферу).

Переваги

низька витрата палива;
якісне складання, міцність всіх деталей та вузлів, що гарантують даному пристрою надійність та довгий робочий ресурс;
простота в обслуговуванні;
пристрій не перегрівається навіть за інтенсивної експлуатації завдяки повітряній системі охолодження;
прилад відмінно працює навіть у несприятливих умовах (мороз, сніг, підвищена запиленість тощо)
доступна ціна порівняно з аналогами;
гарантійний термін становить 12 місяців із моменту купівлі.

Характеристики Двигун ТАТА 1P70F (7 л.с.) з виходом валу під шпонку Ø22 мм

Двигун 1P70F
Тип двигуна Чотирьохтактний
Тип палива Бензин
Тип охолодження Повітряне
Тип повітряного фільтра Сухий
Розташування валу Вертикальний
Тип запуску Ручний стартер
Система змазки Розбризкування
Вал Шпонка
Діаметр валу, мм 22
Тип старту Ручний
Потужність двигуна, л.с. 7
Об'єм двигуна, куб см 196
Швидкість обертання, об/хв 3600
Максимальний крутний момент, Нм 10
Ступінь стиснення 8.0:1
Витрата палива, г/кВт*год 415
Загальна довжина валу, мм 80
Внутрішня різьба М10
Найближчі до валу отвори КПП 53х195х65х117х120
Діаметр циліндра, мм 70
Хід поршня, мм 51
Об'єм паливного бака, л 1.4
Об'єм олії, л 0.55
обертання з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалювання ТСІ (транзисторне магнето)
Габарити в упаковці (ВхШхГ), мм 435х365х415
вага брутто, кг 13.6
Олія, що рекомендується SAE 10W-30
Гарантія 12 місяців
Країна виробник Китай

Додати відгук

Введите код с картинки:


Двигун ТАТА 1P70F (7 л.с.) з виходом валу під шпонку Ø22 мм цена Двигун ТАТА 1P70F (7 л.с.) з виходом валу під шпонку Ø22 мм
(0 відгуків)
6 601 грн

Паливо: Бензин

Потужність: 7 к.с.

Об'єм циліндра: 196 см³

Тип запуску: Ручний

Охолодження: Повітряне

Схожі товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: