Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
10 104 грн 10104
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун 188F - надійний, функціональний агрегат від виробника ТАТА з виходом валу під шліци діаметром 25 мм. Він не потребує складного технічного обслуговування і легко заводиться завдяки ручному типу старту. Шлицевий вихід колінчастого валу прийнято вважати одним з найпоширеніших, він надійний і дає відмінне зчеплення. Крім того, цей мотор економно витрачає паливо.
При експлуатації пристрою слід знати кілька правил. Раз на 3 місяці рекомендується проводити заміну олії в картері, очищати або міняти паливний фільтр, якщо Ваш апарат експлуатувався в умовах сильного забруднення. Раз на півроку слід очищати глушник від нагару. Щороку чи кожні 500 годин роботи з'являється необхідність перевіряти паливний насос та форсунки, чистити клапани. Як правило, ощадливі господарі проводять техобслуговування своїх моторів у сервісному центрі.
Застосування:
Дана модель є надійним, універсальним агрегатом, який використовується в різних галузях і на різних видах техніки. Наприклад, мотоблоки, генератори, мотопомпи, культиватори, садова техніка.
Принцип роботи
Робочий цикл зазначеного двигуна внутрішнього згоряння – сукупність процесів, у яких виробляється порція зусилля (потужності), що впливає колінчастий вал двигуна.
Існує кілька видів двигунів на агротехніку, залежно від технічних характеристик. Наприклад, вони поділяються на чотиритактні (дана модель) та двотактні. Тактом прийнято вважати рух поршня в одному напрямку (вгору чи вниз). Чотирьохтактними називаються двигуни, в яких робочий цикл відбувається за 4 такти (два обороти коленвала).
Якщо брати до уваги паливо, що використовується, мотоблоки поділяються на дизельні та бензинові. Якщо говорити про спосіб охолодження, ці агрегати бувають з повітряним і водяним охолодженням.
Цей двигун – бензиновий, має повітряну систему охолодження. "Повітря" конструктивно простіше аналога з водяним охолодженням, за рахунок чого виграє в надійності та доступності ціни. Він відрізняється нескладністю конструкцією, компактністю габаритів та простотою експлуатації відносно невисокою вартістю. Цей агрегат заводиться за допомогою ручного стартера.
Переваги:
Двигун | 188F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, л.с. | 13 |
Об'єм двигуна, см³ | 389 |
Діаметр циліндра, мм | 88 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 23/2500 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 9.5/13/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Довжина шліцевої частини, мм | 32 |
Загальна довжина валу (мм) | 40 |
Внутрішня різьба | Відсутня |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*80 - 110 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1.1 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 490 x 450 x 530 |
Вага, г | 29000 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 13 к.с.
Об'єм циліндра: 389 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне