Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
12 327 грн 12326.88
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун з електростартером 188FE ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) - Прилад, який позитивно зарекомендував себе на ринку. Ця модель є популярною завдяки своїй потужності та універсальності.
Визнаний бренд ТАТА завжди випускає якісну продукцію (двигуни, техніку, запчастини), яка без нарікань слугує тривалий час.
Застосування
Так як у цієї моделі вихід валу - під шпонку, вона застосовується на широкому ряді техніки. Цей перелік досить довгий, ось лише частина з нього: мотоблоки, мотобури, мотопомпи, мінітрактори, віброплити, електрогенератори, садова техніка і т.п.
Сфера застосування цього пристрою – агробізнес, а також будівництво та промисловість, ремонтні роботи.
Принцип роботи
Цей двигун внутрішнього згоряння вважається чотиритактним одноциліндровим. Чотири такти (або етапи) його функціонування говорять про кілька важливих властивостей. Він економічний, причому під час експлуатації не створює надмірних шумів. Вихлопи апарату не містять горючої суміші, тому він мінімально забруднює довкілля
Основними частинами зазначеного двигуна є:
Цей прилад оснащений двома стартерами відразу, що дає користувачеві свободу вибору для його запуску. Обидва механізми працюють без нарікань, злагоджено з усіма іншими вузлами та системами. Даний агрегат легко заводиться навіть за мінусової температури повітря, після чого здатний безперервно працювати протягом декількох годин.
Він не перегрівається під час роботи завдяки сучасній системі повітряного охолодження, яка дозволяє зберегти оптимальну температуру мотора навіть при роботі на високих оборотах. Також цей прилад безперебійно функціонує у несприятливих умовах, таких як запиленість, перебування на сонці у літній період.
Переваги
Двигун | 188FE |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, л.с. | 13 |
Об'єм двигуна, см³ | 374 |
Діаметр циліндра, мм | 88 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 23 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 9.5/13/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Довжина шліцевої частини, мм | 32 |
Загальна довжина валу, мм | 40 |
Довжина шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | Відсутня |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*80 - 110 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1.2 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 490 x 450 x 530 |
вага, кг | 29.5 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 13 к.с.
Об'єм циліндра: 374 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне