Двигун TATA 190F (15 к.с.( з виходом валу під шпонку Ø25 мм)

(0 відгуків)
Немає в наявності

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

10 542 грн

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Двигун TATA 190F (15 к.с.( з виходом валу під шпонку Ø25 мм)

Двигун бензиновий 190F TATA (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 15 л. - Простий недорогий надійний силовий агрегат для широкого спектру застосування.

Особливості конструкції

Є чотиритактним пристроєм з діаметром поршня 90 мм і клапанною системою (OHV). Розташований під кутом блок циліндрів зумовлює компактні розміри та забезпечує перерозподіл вібраційних навантажень від роботи поршневої групи у двох площинах. Тим самим підвищується стійкість конструкції. Горизонтальний вихід коленвала зі шпоночним з'єднанням дозволяє використовувати силовий агрегат з різними видами трансмісії: клинопасової передачею, редуктором з дисковим зчепленням в масляній ванні та ін.

Переваги моделі:

  • Комплектується об'ємним паливним баком, що забезпечує значний запас часу без дозаправки.
  • Система запалювання з урахуванням магнето гарантує стабільний запуск.
  • Ручний стартер забезпечує швидке введення в дію установки. За рахунок простоти пристрою легко обслуговується та ремонтується.
  • Оптимальне співвідношення потужності та витрати палива.
  • Низькі номінальні обороти знижують вимоги до точності налаштування та якості компонентів двигуна, завдяки чому обслуговування та ремонт не потребує значних фінансових витрат.
  • Простота кріплення двигуна дозволяє встановлювати його в різні пристрої та конструкції без застосування складних адаптерів.

Особливості експлуатації

Двигун оснащений ефективним повітряним фільтром. Грамотно розроблена конструкція глушника помітно знижує рівень шуму від працюючого агрегату. Завдяки значній площі теплообміну блоку циліндрів збільшується здатність працювати без перегріву тривалий час. Для збільшення терміну експлуатації важливо не перевищувати допустиме навантаження на колінвал та міняти масло згідно з регламентом. Від якості бензину безпосередньо залежить ефективність роботи карбюратора, потужність та економічність ДВЗ.

Характеристики Двигун TATA 190F (15 к.с.( з виходом валу під шпонку Ø25 мм)

Категорія Двигун
Марка двигуна 190F
Тип двигуна Бензиновий
Конструкція двигуна Одноциліндровий
Принцип роботи двигуна Чотирьохтактний
Охолодження двигуна Повітряне
Тип повітряного фільтра Сухий
Розташування валу Горизонтальне
Система змазки Розбризкування
Тип запуску Ручний стартер
Об'єм двигуна, см³ 440
Діаметр циліндра, мм 90
Хід поршня, мм 66
Швидкість обертання, об/хв 3600
Максимальний крутний момент, Нм 25
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 11/15/3600
Ступінь стиснення 8.2:1
Вихід валу Під шпонку
Довжина валу, мм 73
Довжина шпонкової частини, мм 55
Діаметр шпонкової частини, мм 25
Різьблення внутрішнє 8
Міжцентрові отвори кріплення двигуна, мм 85х110
Міжцентрове найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм 90
Паливний бак, л 6
Об'єм олії, л 1.1
Обертання (з боку ручного стартера) Проти годинникової стрілки
Система запалювання Магнето
Габарити упаковки, см 48х45х52
вага, кг 30
Олія, що рекомендується 10W40
Країна виробник Китай
Гарантія 12 місяців
Інструкція Так

Додати відгук

Введите код с картинки:


Двигун TATA 190F (15 к.с.( з виходом валу під шпонку Ø25 мм) цена Двигун TATA 190F (15 к.с.( з виходом валу під шпонку Ø25 мм)
(0 відгуків)
10 542 грн

Паливо: Бензин

Потужність: 15 к.с.

Об'єм циліндра: 440 см³

Тип запуску: Ручний

Охолодження: Повітряне

Схожі товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: