Двигун TATA 192F (16 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

(0 відгуків)
Немає в наявності

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

11 573 грн

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Двигун TATA 192F (16 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

Двигун бензиновий 192F TATA (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 16 л. призначений для встановлення в малогабаритну будівельну, сільськогосподарську, мототехніку, генератори та інші пристрої з високими вимогами до потужності, автономності та надійності.

Особливості конструкції

Одноциліндровий, чотиритактний двигун внутрішнього згоряння з кутовим розташуванням блоку циліндрів має компактні розміри при великій вихідній потужності. Горизонтальний вихід коленвала забезпечує зручне підключення навантаження, а проста система кріплення дозволяє встановлювати двигун на будь-яку конструкцію без значних змін і перехідників. Шпонкове з'єднання забезпечує просте підключення різних приводних елементів, таких, як шківи, відцентрові муфти, редуктори, що знижують, або варіатори.

Переваги моделі:

Простота конструкції перевірена часом. Прототипом даного силового агрегату є двигун Honda GX, який довгі роки був бестселером у своїй галузі.
Висока потужність. Невелике збільшення діаметра поршня призвело до значного приросту потужності, залишивши незмінними вагогабаритні характеристики.
Економічність. Завдяки верхньому розташуванню клапанів у головці блоку циліндрів вдалося досягти оптимального газорозподілу та значно підвищити ефективність агрегату.
Система охолодження. Розвинена реберна конструкція на корпусі блоку циліндрів дозволяє підтримувати нормальний температурний режим за будь-яких навантажень.

Особливості експлуатації

Для тривалої та безперебійної роботи двигуна важливо дотримуватися таких правил:

Паливо. Застосування якісного бензину позбавить паливну систему засмічення і захистить карбюратор від пошкоджень.
Масло. Своєчасна заміна масла та контроль його нормального рівня збереже рушійні частини двигуна від передчасного зносу.
Фільтр. Періодичне чищення та заміна фільтруючого елемента обмежить попадання абразивних речовин у механізм та збереже циліндропоршневу групу від поломки.

Характеристики Двигун TATA 192F (16 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

Категорія Двигун
Марка двигуна 192F
Тип двигуна Бензиновий
Конструкція двигуна Одноциліндровий
Принцип роботи двигуна Чотирьохтактний
Охолодження двигуна Повітряне
Тип повітряного фільтра Сухий
Розташування валу Горизонтальне
Система змазки Розбризкування
Тип запуску Ручний стартер
Об'єм двигуна, см³ 420
Діаметр циліндра, мм 92
Хід поршня, мм 66
Швидкість обертання, об/хв 3600
Максимальний крутний момент, Нм 27
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 13.2/16/3600
Ступінь стиснення 8.5:1
Витрата палива, г/кВт*год 422
Вихід валу Під шпонку
Довжина валу, мм 73
Довжина шпонкової частини, мм 55
Діаметр шпонкової частини, мм 25
Різьблення внутрішнє 8
Міжцентрові отвори кріплення двигуна, мм 85х110
Міжцентрове найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм 90
Паливний бак, л 6.5
Об'єм олії, л 1.1
Обертання (з боку ручного стартера) Проти годинникової стрілки
Система запалювання Магнето
Габарити упаковки, см 48х45х52
вага, кг 31
Олія, що рекомендується 10W40
Країна виробник Китай
Гарантія 12 місяців
Інструкція Так

Додати відгук

Введите код с картинки:


Двигун TATA 192F (16 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм цена Двигун TATA 192F (16 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм
(0 відгуків)
11 573 грн

Паливо: Бензин

Потужність: 16 к.с.

Об'єм циліндра: 420 см³

Тип запуску: Ручний

Охолодження: Повітряне

Схожі товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: