Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
13 893 грн 13893
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун 192FE ТАТА з електростартером (вихід валу під шпонку, 25 мм) – один із найбільш потужних та продуктивних агрегатів у своєму класі. Він є універсальним джерелом енергії для техніки, яку встановлюється.
Крім того, слід відзначити виробника ТАТА, який давно славиться своїми надійними та працездатними приладами, а також запчастинами. Ті, хто обирають зазначений бренд, завжди залишаються у виграші завдяки приємній ціні та високій якості продукції.
Застосування
Оскільки ця модель відрізняється дуже високою потужністю, навряд чи її слід застосовувати з побутовою метою на присадибних територіях. Вона розрахована на експлуатацію тривалу та серйозну, таку як безперервна робота в полі, багатокілометровому саду, парковій посадці. Також даний агрегат застосовується у промисловості та будівництві.
Вихід валу під шпонку говорить про універсальність пристрою та можливість його експлуатувати не тільки з мотоблоками, але й з іншою технікою (газонокосарки, електрогенератори, мотопомпи тощо).
Принцип роботи
Цей одноциліндровий чотиритактний двигун має відносно нескладну конструкцію. Він улаштований простіше, ніж багатоциліндрові двигуни. А якщо оцінювати з позиції тактності, то влаштований складніше, ніж двотактні аналоги.
Він витрачає значно менше палива, ніж двотактний, не так сильно вібрує та видає набагато менше шумів. Крім того, двотактні мотори заборонені для експлуатації в США та ЄС через їх шкідливі вихлопні гази, а чотиритактні – використовуються повсюдно.
Ще однією особливістю зазначеного агрегату є два типи старту (ручного типу та електричного). Вони злагоджено функціонують у зв'язці з іншими вузлами та системами. Можливе використання обох пристроїв на вибір користувача.
Примусова повітряна система охолодження контролює температуру агрегату, підтримуючи її оптимальному рівні навіть у найнесприятливіших умовах, під час роботи двигуна на високих оборотах.
Переваги
Тип двигуна | Чотирьохтактний |
Вихід валу | Під шпонку діам.25 mm |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип старту | Електричний |
Тип | Бензинові |
Потужність двигуна, л.с. | 16 |
Потужність двигуна, кВт | 11,42 |
Об'єм двигуна, см³ | 460 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Крутний момент, Hm | 22 |
вага, кг | 36 |
Габарити без упаковки, мм | 520х455х475 |
Об'єм масла в картері, л | 1,1 |
Діаметр циліндра, мм | 92/69 |
Система запалювання | Магнето |
Особливості | може працювати на газі, якщо встановити ГБО |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Двигун | 192FE |
Паливо: Бензин
Потужність: 16 к.с.
Об'єм циліндра: 460 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне