Двигун ТАТА 194FE (22 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм зі знижуючим редуктором 1/2

(0 відгуків)
В наявності

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

16 452 грн

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Двигун ТАТА 194FE (22 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм зі знижуючим редуктором 1/2

Двигун бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм) – це дуже потужний прилад, який відрізняється, зокрема, високим ККД. Надійність даного апарату підтверджується позитивною репутацією бренду ТАТА, який уже багато років успішно конкурує на ринку агро та мототехніки, приладів, запчастин.

Крім того, цей мотор простий в обслуговуванні та ремонті.

Застосування

Вихід валу під шпонку дозволяє зробити висновок, що ця модель застосовується не тільки на мотоблоках, а й на інших видах техніки, яку експлуатують у сільському господарстві, будівництві, промисловому виробництві, а також у ремонтних роботах.

Двигун 194FE може бути встановлений на мотоблоках, культиваторах, дровоколах.

Принцип роботи

Щодо конструкції, то бензиновий двигун не відрізняється від дизельного. Він складається з циліндрів, поршнів, шатунів. Хоча в цьому випадку клапанні деталі не такі посилені, як у дизелі. Цим пояснюються менші габарити та вага приладу, що працює на бензині.

Одна з ключових відмінностей двигуна, зазначеного в описі. – утворення паливної суміші. Воно відбувається у впускний система, а займання в циліндрі – за допомогою іскри потоку повітря, який дозується дросельною заслінкою.

Загалом дизелі більше шумлять, вібрують, тому що в камері згоряння вони мають більш високий тиск.

Наступна особливість 194FE – чотиритактність. У цьому випадку слід підкреслити, що він витрачає досить невелику кількість палива в порівнянні з двотактними. Це позитивно впливає на щомісячний бюджет на його утримання.

Вказаний мотор при раціональній експлуатації прослужить довше, ніж двотактник.

Крім того, в цій моделі є понижувальний редуктор ½. Його функція – знижувати обороти на вал у два рази. Тобто в даному випадку – до 1800 оборотів за хвилину. Завдяки цьому збільшується тяга, а також продовжується термін служби двигуна.

Переваги

  • досить довгий моторесурс;
  • більш очищені вихлопи, ніж у двотактника, які дбайливіше впливають на навколишнє середовище. Також такий двигун не вимагає складної конструкції вихлопної системи;
  • нижчий рівень вібрації та шумів при роботі, якщо порівнювати з дизелями та двотактними приладами
  • доступна вартість технічного обслуговування, ремонту;
  • агрегат загалом позитивно реагує на температури нижче нуля.

Характеристики Двигун ТАТА 194FE (22 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм зі знижуючим редуктором 1/2

Двигун 194FE
Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип палива Бензин
Охолодження двигуна Повітряне
Тип повітряного фільтра Сухий
Розташування валу Горизонтальне
Система мастила Розбризкування
Вихід валу Під шпонкою Ø25 мм
Тип старту Ручний, Електричний
Потужність двигуна, к.с. 22
Об'єм двигуна, см³ 480
Діаметр циліндра, мм 94
Хід поршня, мм 69
Швидкість обертання, об/хв 1800
Максимальний момент, що крутить, Нм 28
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 14.5/22/3600
Ступінь стиснення 8.4:1
Витрата палива, г/кВт*год 405
Довжина шпонкової частини, мм 60
Загальна довжина валу, мм 70
Діаметр шпонкової частини (мм) 25
Внутрішнє різьблення М8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 217*95
Найближчі до валу отвори КПП 90*90
Об'єм паливного бака, л 6.5
Об'єм масла, л 1.45
Обертання з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалювання ТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм 515*510*445
Вага, г 36.7
Рекомендована олія SAE 10W-30
Гарантія 12 місяців
Країна-виробник Китай

Додати відгук

Введите код с картинки:


Двигун ТАТА 194FE (22 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм зі знижуючим редуктором 1/2 цена Двигун ТАТА 194FE (22 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм зі знижуючим редуктором 1/2
(0 відгуків)
16 452 грн

Паливо: Бензин

Потужність: 22 к.с.

Об'єм циліндра: 480 см³

Тип запуску: Електростартер

Охолодження: Повітряне

Схожі товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: