Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
17 187 грн 17187.325
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Двигун бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм) – це дуже потужний прилад, який відрізняється, зокрема, високим ККД. Надійність даного апарату підтверджується позитивною репутацією бренду ТАТА, який уже багато років успішно конкурує на ринку агро та мототехніки, приладів, запчастин.
Крім того, цей мотор простий в обслуговуванні та ремонті.
Застосування
Вихід валу під шпонку дозволяє зробити висновок, що ця модель застосовується не тільки на мотоблоках, а й на інших видах техніки, яку експлуатують у сільському господарстві, будівництві, промисловому виробництві, а також у ремонтних роботах.
Двигун 194FE може бути встановлений на мотоблоках, культиваторах, дровоколах.
Принцип роботи
Щодо конструкції, то бензиновий двигун не відрізняється від дизельного. Він складається з циліндрів, поршнів, шатунів. Хоча в цьому випадку клапанні деталі не такі посилені, як у дизелі. Цим пояснюються менші габарити та вага приладу, що працює на бензині.
Одна з ключових відмінностей двигуна, зазначеного в описі. – утворення паливної суміші. Воно відбувається у впускний система, а займання в циліндрі – за допомогою іскри потоку повітря, який дозується дросельною заслінкою.
Загалом дизелі більше шумлять, вібрують, тому що в камері згоряння вони мають більш високий тиск.
Наступна особливість 194FE – чотиритактність. У цьому випадку слід підкреслити, що він витрачає досить невелику кількість палива в порівнянні з двотактними. Це позитивно впливає на щомісячний бюджет на його утримання.
Вказаний мотор при раціональній експлуатації прослужить довше, ніж двотактник.
Крім того, в цій моделі є понижувальний редуктор ½. Його функція – знижувати обороти на вал у два рази. Тобто в даному випадку – до 1800 оборотів за хвилину. Завдяки цьому збільшується тяга, а також продовжується термін служби двигуна.
Переваги
Двигун | 194FE |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система мастила | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонкою Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 22 |
Об'єм двигуна, см³ | 480 |
Діаметр циліндра, мм | 94 |
Хід поршня, мм | 69 |
Швидкість обертання, об/хв | 1800 |
Максимальний момент, що крутить, Нм | 28 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 14.5/22/3600 |
Ступінь стиснення | 8.4:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 405 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Загальна довжина валу, мм | 70 |
Діаметр шпонкової частини (мм) | 25 |
Внутрішнє різьблення | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 217*95 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
Об'єм масла, л | 1.45 |
Обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 515*510*445 |
Вага, г | 36.7 |
Рекомендована олія | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна-виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 22 к.с.
Об'єм циліндра: 480 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне