Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
15 977 грн 15976.95
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун з електростартером 194FE бензин (під шпонку, 25 мм) - Практичний пристрій, який має серйозну потужність. Серед моделей свого класу ця – відрізняється високою продуктивністю за досить доступною ціною.
У компанії ТАТА подбали, щоб користувач отримав максимум вигоди при купівлі даного агрегату. Це і надійна конструкція, і якісні матеріали, з яких виконані комплектуючі та запчастини.
Застосування
Вихід валу під шпонку робить цей мотор застосовним на таких видах техніки, як мотоблоки, дровоколи, культиватори, електрогенератори, мотопомпи і т.п. Ці прилади широко використовуються в сільському господарстві для обробки ґрунту.
Принцип роботи
Даний бензиновий агрегат мало чим відрізняється від дизельного за конструкцією. Головною відмінністю, мабуть, є посилення клапанних деталей. Вони менш посилені, ніж у дизелі. Тому вказана модель менше важить і не така габаритна.
194FE працює досить тихо, створює вібрації в мінімальній кількості як для приладу цього класу.
Наступна важлива характеристика – цей одноциліндровий двигун, чотиритактний. Серед ключових переваг приладу з одним циліндром – досить низька собівартість та простота конструкції.
Звичайно, якщо заглиблюватися в теорію, то двотактні апарати простіші і дешевші у виробництві, ніж чотиритактні. Але проаналізувавши ряд пристроїв цього класу, можна зробити висновок, що дана модель має доступну ціну за високої надійності та довговічності. Цей прилад має робочий ресурс довше, ніж двотактники.
Два типи старту позитивно впливають на зручність експлуатації. Зручний ручний запуск, електростартер довговічні і мають надійну конструкцію.
Переваги
Двигун | 194FE |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, л.с. | 22 |
Об'єм двигуна, см³ | 480 |
Діаметр циліндра, мм | 94 |
Хід поршня, мм | 69 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 28 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 14.5/22/3600 |
Ступінь стиснення | 8.4:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 405 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Загальна довжина валу, мм | 70 |
Діаметр шпонкової частини (мм) | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195/93 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
Об'єм олії, л | 1.45 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 515*510*445 |
вага, кг | 36 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна-виробник товару | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 22 к.с.
Об'єм циліндра: 480 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне