Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
9 346 грн 9346.2
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун 188F із виходом валу під конус – надійний агрегат, виробником якого є компанія ТАТА. Це визнаний світовий бренд, який добре зарекомендував себе серед користувачів агротехніки та запчастин. Цей прилад вважається потужним представником свого класу, який здатний обробляти великі поля та сади.
Застосування
Цей агрегат застосовується на мотоблоках, переносних електростанціях, культиваторах, мотопомпах, віброплитах, а також на інших видах сільськогосподарської, промислової та будівельної техніки. Цей пристрій може експлуатуватися з різною метою. Докладніше про його сумісність із різними машинами описано в посібнику з експлуатації.
Принцип роботи
Модель 188F відноситься до поширеного в наші дні типу двигунів внутрішнього згоряння, що працюють на бензиновому паливі. Він одноциліндровий, чотиритактний. Процес його роботи здійснюється за два обороти коленвала і відповідно за чотири ходи поршня. Напрямок обертання коленвала – за годинниковою стрілкою.
Даний двигун має високий індикаторний ККД, що відрізняється мінімальними тепловтратами при експлуатації. Якщо говорити про прилади такого типу в цілому, то під час їхньої роботи створюються високі температури. Тому дуже важливою є система охолодження. Тут вона повітряна, завдяки своїй високій якості – забезпечує підтримку оптимальної температури двигуна, а також всіх його вузлів та деталей.
Цей пристрій має ручний стартер. Заводити його досить зручно, особливих фізичних зусиль не потрібно.
Сухий повітряний фільтр забезпечує очищення повітря, що всмоктується двигуном, від більшої частини шкідливих речовин.
Переваги
Двигун | 188F |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під конус |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, л.с. | 13 |
Об'єм двигуна, см³ | 389 |
Діаметр циліндра, мм | 88 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 23 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 9.5/13/3600 |
Ступінь стиснення | 8.0:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | ≤ 374 |
Загальна довжина валу, мм | 55 |
Довжина конусної частини, мм | 35 |
Діаметр конусної частини, мм | 19/26 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*80 - 110 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1.2 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 490 x 450 x 530 |
вага, кг | 27 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 13 к.с.
Об'єм циліндра: 389 см³
Тип запуску: Ручний
Охолодження: Повітряне