Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
11 872 грн 11872.2
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Бензиновий двигун з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат, що характеризується своєю потужністю та надійністю. Він відрізняється стійкою роботою та високим ККД.
Як представник відомого світового бренду TATA, ця модель позитивно себе зарекомендувала серед користувачів.
Застосування
Вихід валу під шліц дає цьому приладу досить вузьку спрямованість щодо експлуатації. Здебільшого його встановлюють на мотоблоки. Хоча ця модель може мати різні виходи валу. При цьому вона добре використовується на мотобурах, мотопомпах, електроплитах, електрогенераторах.
Ця модель знаходить застосування в аграрній сфері. Наприклад, обробка полів, садово-паркових зон. Також її використовують у промисловості та будівництві.
Принцип роботи
Цей чотиритактник внутрішнього згоряння має лише один циліндр. Тобто, газообмін в останньому майже повністю забезпечується переміщенням робочого поршня. Одноциліндрова конструкція говорить про його відносну незбалансованість, зате він простіше влаштований, ніж багатоциліндрові аналоги. Цей факт дозволяє зробити висновок, що цей прилад простіше в експлуатації та обслуговуванні
У цьому апараті частота обертання приводу систем запалення, газорозподілу та упорскування – вдвічі менша, ніж частота обертання коленвала. Кожна фаза газообміну виконується під час окремого напівобігу коленвала. Для перемикання порожнини циліндра на впуск та на вихлоп використовується окремий газорозподільний механізм.
Відзначимо також інші особливості чотиритактного двигуна. Наприклад, він екологічніший, ніж двотактний, має більш тривалий моторесурс. Цей пристрій економно витрачає енергію, видає при роботі мінімум шумів та вібрацій.
Цей агрегат не потребує особливих навичок для експлуатації. Він легкий, як для такого класу, і його цілком можливо встановити самостійно. Однак ремонт та техобслуговування краще проводити у професіоналів у сервісному центрі.
Даний агрегат має два стартери – ручний та електричний. Ця особливість дозволяє використовувати саме той тип старту, який Ви вважаєте найбільш зручним.
Переваги:
Двигун | 188FE |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, л.с. | 13 |
Об'єм двигуна, см³ | 374 |
Діаметр циліндра, мм | 88 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 23 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 9.5/13/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Довжина шліцевої частини, мм | 32 |
Загальна довжина валу, мм | 40 |
Довжина шліцевої частини, мм | 25 |
Загальна довжина валу, мм | 40 |
Діаметр шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | Відсутня |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*80 - 110 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм олії, л | 1.2 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 490 x 450 x 530 |
вага, кг | 29.5 |
Олія, що рекомендується | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Паливо: Бензин
Потужність: 13 к.с.
Об'єм циліндра: 374 см³
Тип запуску: Електростартер
Охолодження: Повітряне