Двигун ТАТА 190FE (15 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

(0 відгуків)
Немає в наявності

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

12 332 грн

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Двигун ТАТА 190FE (15 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

Бензиновий двигун з електростартером 190FE (з виходом валу під шпонку, 25 мм)   - Універсальний силовий пристрій, що забезпечує енергією ту техніку, на яку воно встановлено. Ця модель відрізняється великою потужністю, що позитивно впливає на її популярність серед користувачів.

Така висока продуктивність у поєднанні з якісною збіркою та надійністю конструкції робить цей пристрій незамінним помічником у роботі.

Застосування

В основному цей агрегат застосовується в агробізнесі (обробка великих територій). Це може бути оранка, посадка зернових та картоплі, підгортання, робота в садово-паркових зонах. Також цей мотор знаходить застосування у промисловості та будівництві.

Він встановлюється на мотоблоки, мінітрактори, газонокосарки, снігоприбиральну техніку, мотобури, мотопомпи тощо.

Принцип роботи

Зазначений двигун відноситься до типу пристроїв внутрішнього згоряння. Тобто у процесі роботи він трансформує паливо на механічну енергію. Сьогодні цей принцип роботи дуже поширений і використовується у машинобудуванні повсюдно.

Цей прилад одноциліндровий, чотиритактний. Тактом прийнято називати дійство, що здійснюється всередині механізму. А саме – це переміщення поршня у верхньому та нижньому напрямку вниз чи вгору.

Двотактні мотори функціонують у два цикли, чотиритактні – у чотири. Обидва ці види бувають бензиновими або дизельними. Дана модель використовує як паливо бензин.

Розглянемо будову двигуна. Основні його частини:

  • циліндр;
  • поршень;
  • колінчастий вал;
  • шатун.

Крім того, на відміну від двотактників, на чотиритактних моторах є мастильний картер, де здійснюється змащування деталей. При роботі утворюється значна сила тертя, і навіть висока температура. Тому якісне мастило – один із ключових аспектів правильного функціонування всього агрегату.

Етапи роботи двигуна (такти):

  • такт впуску паливної суміші;
  • її стиск;
  • робочий хід;
  • випуск згорілих газів.

За рахунок даних процесів і конструктивних особливостей, можна зробити висновок, що описуваний двигун - складна система, де кожна деталь повинна працювати злагоджено з іншими.

Тому в роботі даного пристрою важливу роль відіграє матеріал деталей, їхня зносостійкість, якість складання.

Зауважимо, що тут стоїть гідна система повітряного охолодження, яка не дозволяє двигуну перегріватися. Два стартери (електричний та ручний) дозволяють легко та без зусиль завести прилад у будь-яку пору року, практично за будь-яких погодних умов (спека, холод, дощ, запиленість).

Переваги

  • економічна витрата енергії навіть за умови високих оборотів;
  • простота експлуатації та технічного обслуговування апарату;
  • відносна екологічність, якщо порівнювати даний прилад із дизельними аналогами, а також двотактниками;
  • прилад не створює надмірного шуму під час функціонування, а також мінімально вібрує;
  • високі коефіцієнт корисної дії та потужність пристрою;
  • термін гарантії – 12 місяців із моменту покупки.

Характеристики Двигун ТАТА 190FE (15 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм

Двигун 188FE
Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип палива Бензин
Охолодження двигуна Повітряне
Тип повітряного фільтра Сухий
Розташування валу Горизонтальне
Система змазки Розбризкування
Вихід валу Під шпонку Ø25 мм
Тип старту Ручний, Електричний
Потужність двигуна, л.с. 15
Об'єм двигуна, см³ 440
Діаметр циліндра, мм 90
Хід поршня, мм 69
Швидкість обертання, об/хв 3600
Максимальний крутний момент, Нм 25
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 10.5/15/3600
Ступінь стиснення 8.2:1
Витрата палива, г/кВт*год 385
Довжина шпонкової частини, мм 60
Загальна довжина валу, мм 70
Діаметр шпонкової частини, мм 25
Внутрішня різьба М8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 217*95
Найближчі до валу отвори КПП 90*90
Об'єм паливного бака, л 6.5
Об'єм олії, л 1.3
обертання з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалювання ТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм 515*510*445
вага, кг 31
Олія, що рекомендується SAE 10W-30
Гарантія 12 місяців
Країна виробник Китай

Додати відгук

Введите код с картинки:


Двигун ТАТА 190FE (15 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм цена Двигун ТАТА 190FE (15 к.с.) з виходом валу під шпонку Ø25 мм
(0 відгуків)
12 332 грн

Паливо: Бензин

Потужність: 15 к.с.

Об'єм циліндра: 440 см³

Тип запуску: Електростартер

Охолодження: Повітряне

Схожі товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: