Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
388 220
371 287 грн
371287
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
СКАУТ ТЕ-504 - міні-трактор з посиленим шасі типу "ТЕ" та двигуном 50 к.с. для виконання комунальних та сільськогосподарських завдань.
Двигун KM495 BT
Чотирьохциліндровий дизельний двигун із примусовим рідинним охолодженням замкнутого типу, з радіатором. Потужність 50 к.с. при об'ємі двигуна 3170 см3. Блок двигуна гільзований.
Паливна система четвертого покоління. За низьких оборотів, навіть під навантаженням, двигун "тягне" і працює стабільно. Система очищення палива в два етапи - фільтр грубого очищення з магнітом і прозорою колбою, фільтр тонкого очищення з фільтруючим елементом.
Смолоскипна система підігріву повітря у впускному колекторі, допомагає запустити двигун навіть при температурі -30 °C.
Повітряний фільтр триетапного очищення: масляна ванна, металевий елемент, що фільтрує, і циклон у верхній частині фільтра.
Шасі ТЕ
Посилено шасі, використовується з тракторами потужністю від 35 до 70 к.с.. Триточкова підйомна система піднімає знаряддя масою 680 кг.
Шасі типу TE, на відміну від TY, дозволяє використовувати колеса більшого розміру - задні 12.4-28 та передні 8.3-20. Без ризику поломки трактора. Візуально КПП має більший розмір, потужніший за півосі. Не потрібно брати штангенциркуль, щоб зрозуміти що шестерні та інші робочі елементи значно більші та міцніші, ніж використовується в КПП класу TY.
ВОМ двох швидкісний - 540 та 1000 об/хв. Дводискова муфта зчеплення - ВОМ включається до того, як трактор починає рух.
Технічні особливості, ергономіка та переваги трактора СКАУТ ТЕ-504
Застосування мінітрактору СКАУТ ТЕ-504
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, л.с. (кВт) | 50 (36,8) |
колісна формула | 4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 13,5 |
Рульове управління | гідрооб'ємне |
Формула перемикання передач | (4+4)х2 |
Муфта зчеплення | дводискова |
Кабіна | - |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3900х1650х1770 |
Експлуатаційна маса, кг | 1890 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | KM495BT |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням |
Число та розташування циліндрів | 4, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 3170 |
Турбонаддув | - |
Номінальні обороти колінчастого валу, об/хв. | 2400 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤243 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 20,3-20,8 (203-208) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний запуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджуючої рідини |
Розширювальний бачок системи охолодження | + |
Об'єм паливного бака, л | 46,0 |
Паливний фільтр грубої очистки | фільтр відстійник із прозорою колбою |
Паливний фільтр тонкого очищення | CX0706 |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрична спіраль розжарювання |
Декомпресор | - |
Система змазки | комбінована, насосом та розбризкуванням |
Олійний фільтр системи мастила | JX0810D2 |
Тип олії в картері | SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об'єм масла в картері, л | 7,0 |
ТРАНМІСІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестерна |
Муфта зчеплення | постійно замкнутого типу, суха |
Основна коробка передач | 4 швидкості |
Додаткові знижувальні коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсна коробка | + |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 1,8-28,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 0,5-16,3 |
Гальма | на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Гальмо стоянки | блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу |
Блокування заднього диференціалу | педаллю |
Передній міст | ведучий, вимикальний, аркового типу з бічними редукторами |
Рульове управління | гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового керування | двосторонній симетричний, із захисними кожухами |
Рукоятка швидкого рулювання | + |
Розмір передніх шин | 8.3-20 |
Розмір задніх шин | 12.4-28 |
Колісна база, мм | 2050 |
Колія передніх коліс, мм | 1200-1500 |
Колія задніх коліс, мм | 1200-1500 |
Кліренс, мм | 310 |
Агротехнічний просвіт, мм | 350 |
Мінімальний радіус повороту без гальм, м | 4,3 |
Мінімальний радіус повороту з гальмами, м | 3,8 |
Додаткові вантажі передні/задні (шт. х кг) | 6х15/2х45 |
Тип масла в картері трансмісії та переднього мосту | ТАД-17і API GL-5 |
Об'єм масла в картері трансмісії/ПВМ, л | 27,0/7,0 |
Тип олії в ГОРУ | HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об'єм масляного бака ГОРУ, л | 2,0 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | два зовнішні гідроциліндри, окремий шестерний гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 880 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення олії гідропідйомника | окремо в гідробаку |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (2 напір/слив, 2 слив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | - |
Буксирувальний пристрій | знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою, додатковий буксирувальний вузол |
Вал відбору потужності (ВОМ) | задній, поздовжній, 6 шліців |
Обороти валу відбору потужності (ВОМ), об/хв | 540 / 1000 |
Можливість одночасного підключення ВОМ та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та розкосів | центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – регулюються плавно по різьбі |
Тип робочої рідини гідросистеми | HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об'єм масляного бака гідросистеми, л | 6,5 |
Додаткове обладнання | - |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Додаткові підніжки | з обох сторін |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та по нахилу спинки, з підлокітниками |
Панель приладів | комбінована електронна зі світловими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В/Ач | 12 / 80 |
Вимикач маси | під капотом, поряд з АКБ |
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт) | змінного струму, 14, 750 |
Світлове електрообладнання | основні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні вказівники поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот з пневматичним підйомником |
Інше обладнання | - |
Двигун: КМ495BT, 50 к.с.
КПП (4+4)х2 | Привід: 4х4
Колеса: 8.3-20 |12.4-28
Шасі ТЕ (45-70 кс)
Паливний бак 46 л
Гідровиходи: 2+2
ВОМ 540/1000 об/хв
Передні та задні обтяжувачі
ГУР | Два гідромотори
Двохдискове зчеплення
Вантажопідйомність
гідравліки 880 кг
Маса трактора: 1890 кг