Підібрано 99 товарів
Редуктори на дизельні двигуни з водяним охолодженням справжні «трудяги», бо такі двигуни встановлюють на потужні й важкі двигуни, які створені для роботи на великих площах. Відповідно чим більше роботи, тим більший знос запчастин.
Під стать двигуну необхідний і редуктор із запчастинами до нього - адже більший крутний момент і збільшена можлива віддача в трансмісію від вад шляху, вимагає достатнього запасу міцності. Для таких завдань не підійдуть черв'ячні типи механізмів - потрібні або шестерні, або шестерні-ланцюгові.
У кожного є свої переваги і недоліки. Так шестерні більш чутливі до трансмісійного удару, який може запросто «вибити» будь-яку запчастину, або збити з неї зуби. Це спричинить серйозний ремонт. Однак, справедливості заради, слід зауважити, що удар має бути дуже сильним - далеко за межами норм штатної експлуатації.
У разі використання в конструкції редуктора ланцюга - під час удару ремонт запчастин буде трохи простішим, а може і зовсім не знадобиться. Ланцюг пом'якшує ривки і при перевищенні максимального навантаження рветься сам. Та й ремонт простіший - достатньо лише замінити ланцюг. Але з часом він розтягується, тому ремонт може статися раніше, ніж у разі використання лише шестерної передачі.